محمد رضا علیزاده ؛مدیر کل فرهنگ ارشاد اسلامی استان کرمان گفت : نکته حائز اهمیت در تشکیل تالارهای گفتمان اقتصاد مقاومتی، نقش رسانه ها در تبیین اقتصاد مقاومتی در جامعه است..
علیزاده افزود: نقش رسانهها در تبیین اقتصاد مقاومتی مهم است و رسانهها باید به صورت عملی به این موضوع ورود پیدا کنند و به این باور برسند که اقتصاد مقاومتی دیگر شعار نیست.
وی همچنین از تشکیل کمیته اقتصاد مقاومتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان خبر داد و گفت: زن و مدیریت اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف، اقتصاد فرهنگ و هنر، سرمایهگذاری و بورس، سبک زندگی ایرانی اسلامی، فرهنگ پرداخت مالیات، فرهنگ بحث کالای قاچاق از جمله موضوعات این کمیته است.
مدیر کل ارشاد استان کرمان ضمن تقدیر از نشریاتی که در زمینه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی فعالیت می کنند تصریح کرد: هدف از تشکیل این تالارها همفکری و همدلی است که خروجی آن به مردم منتقل می شود.
در ادامه این جلسه که قریب به سه ساعت به طول انجامید، حدود سی نفر از مدیران مسئول و سردبیران نشریات و خبرگزاری های استان به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی و نحو ورود مطبوعات و رسانه ها به این مقوله شده و مشکلات صنفی و رسانه ای را با استاندار کرمان در میان گذاشتند.
نظر شما