قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: دوربین عادت نداشته است تحولات درونی انسان را نشان دهد و نسبت به انتقال مفاهیم درونی از شعر عقب تر است.

افتتاح کارگاه تولید نمد در استان

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان از حضور معاون صنایع دستی وهنرهای سنتی سازمان مرکزی به مدت دور روز در استان خبر داد واظهار داشت: طی این سفر دو روزه در ابتدا از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس بازدید شد و در ادامه به نقد کتاب ز تار محنت و پود محبت نوشته فرانک کبیری پرداخته شد.

  معاون صنایع دستی وهنرهای سنتی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری با بیان اینکه در هنر ، چیزی جز متن باقی نمی ماند و اگر این آثار ثبت نشود از یاد خواهد رفت و در حافظه جامعه باقی نمی ماند چرا که متن ها حافظه جامعه است به همین دلیل باید نسبت به حفظ تاریخ تلاش کرد گفت: در بخش نقد آثار هنری، سه کنش در خوانش آثار هنری وجود دارد، هنرمندان آن را پدید می آورند، مخاطبان با این کدها مواجه می شوند و منتقدان هم رمزگشایی از کدها را برعهده دارند و سپس هنرمندان بر اساس این کدها آثار جدیدی را خلق می کنند.

 بهمن نامور مطلق در ادامه به کتاب نشانه شناسی فیلم های مستند دفاع مقدس که توسط وی تالیف شده اشاره کرد وافزود: دوربین عادت نداشته است تحولات درونی انسان را نشان دهد و نسبت به انتقال مفاهیم درونی از شعر عقب تر است.

بهمن عسگری سوادجانی درادامه از افتتاح تولید محصولات نمدی درخشان از تولید به مصرف با کاربدهای نوین در شهرکرد باحضور معاون صنایع دستی وهنرهای سنتی سازمان مرکزی خبرداد وافزود: با بهره برداری از این کارگاه اشتغال 15 نفربه صورت مستقیم و50نفر به صورت غیر مستقیم فراهم می شود.

 وی درپایان به رضایت مندی بهمن نامور مطلق نسبت به پروژهای احداث شده ودر دست احداث اشاره کرد وگفت: این پروژه ها در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی وحمایت از تولید کنندگان وصنعت گران استان راه اندازی می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.