قدس آنلاین - کرمان : مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان گفت: دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری «کرمون‌گردون» شهرداری کرمان با ارایه‌ی خدمات متعدد به گردشگران داخلی و خارجی راه‌اندازی شد.

دفتر اطلاع‌رسانی گردشگری «کرمون‌گردون» راه‌اندازی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شهرداری کرمان ، محمدمهدی حمزه‌پور افزود: در این دفتر، تمام خدمات گردشگری به زبان‌های فارسی، انگلیسی و فرانسه، توسط متصدی مسلط، به گردشگران داخلی و خارجی ارایه می‌شود.

مدیر اجتماعی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، هدف از راه‌اندازی این دفتر را معرفی مکان‌های گردشگری شهر و استان کرمان، راه‌نمایی و کمک به گردشگران و ترغیب به سفر و تبلیغ از شهر کرمان با جذب گردشگران ذکر کرد.

حمزه‌پور خاطرنشان کرد: اولویت معرفی مکان‌های گردشگری، با خدمات و امکانات گردشگری و خدماتی شهرداری کرمان مانند پارک‌ها، موزه‌ها مثل موزه‌ی حیاتی و تاکسی درمی و باغ‌وحش شهرداری کرمان است.

وی ادامه داد: خدماتی مانند معرفی جاذبه‌های گردشگری، توزیع اقلام گردشگری مانند نقشه، دفترچه‌ی راه‌نمای گردشگری، بروشورهای گردشگری، عکس جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری و نیز امکان استفاده از اینترنت برای جستجوهای مورد نظر و نقشه‌ی الکترونیکی کرمان در محل این دفتر ارایه می‌شود.

حمزه‌پور بیان کرد: هم‌چنین اطلاعات روز و ساعات حرکت قطار، هواپیما و اتوبوس، اطلاعات لازم در مورد هتل‌ها، مهمان‌سراها و پانسیون‌های کرمان با نرخ و درجه‌ی آن‌ها و نیز پاسخ به هر سوالی که گردشگران خارجی و داخلی در خصوص استان داشته باشند، در دفتر کرمون گردون ارایه می‌شود.

گفتنی است، دفتر کرمون‌گردون در پارک مطهری، جنب فروشگاه رفاه راه‌اندازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.