انتخابات

قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه مراغه گفت: آمریکا با حمایت از گروه‌های تکفیری و راه‌انداختن جنگ در منطقه به دنبال تامین امنیت صهیونیست‌ها است

آمریکا با حمایت از تکفیری‌ها به دنبال تامین امنیت صهیونیست‌ها است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های نماز جمعه مراغه اظهار داشت: عزاداران حسینی با پرهیز از افراط و تفریط آیین‌های محرم را با معرفت کامل و در شان ابا عبدالله الحسین (ع) برگزار کنند.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر علت اصلی قیام امام حسین (ع) علیه یزید بوده است، افزود: فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه نهادینه شود.

امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره به جنایت‌های گروه‌های تکفیر در کشورهای اسلامی منطقه افزود: آمریکا با حمایت از این گروه‌ها و راه انداختن جنگ در منطقه به دنبال تامین امنیت صهیونیست‌ها است.

پورمحمدی افزود: با ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی منطقه، دیگر مسلمانان به فکر فلسطین نخواهند بود.

وی گفت: مردم ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب همیشه حامی مظلومان جهان به ویژه حامی مردم فلسطین بوده و خواهند بود.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه، مردم ایران اسلامی با بیداری و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب امن‌ترین کشور منطقه است، افزود: این امنیت در سایه تلاش همه نیروهای مسلح تامین شده است.

امام جمعه مراغه افزود: حضور ایران در کشور سوریه و عراق و علاقمندی مردم این دو کشور به مردم ایران سیلی محکم به آمریکا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.