انتخاب چهاردهم

قدس آنلاین- یزد : مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد از صدور سه مجوز سرمایه گذاری خارجی از سوی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برای این استان در سالجاری خبر داد.

سه مجوز سرمایه گذاری خارجی برای استان یزد صادر شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، علی نمازی در نشست سرمایه گذاری استان اظهارداشت : دو مورد از این سرمایه گذاری ها در زمینه احداث نیروگاه  انرژی خورشیدی با ظرفیت هرکدام  10 مگاوات است که با مشارکت سرمایه گذاران کشورهای آلمان و امارات در شهرستان های میبد و اشکذر و یک مجوز در زمینه تولید شیشه و بلور در شهرستان مهریز می باشد.

وی افزود: با سرمایه گذاری و بهره برداری از این طرح ها، آینده خوبی پیش روی این شهرستان ها خواهد بود .

نائب رئیس مرکز خدمات سرمایه گذاری استان یزد با ارائه گزارشی از روند اقدامات صورت گرفته در این بخش گفت: تاکنون 11 نشست با حضور دستگاههای عضو برگزار شده است و این نشست ها 27 دستور کار و 47 مصوبه داشته که 32 مورد آن اجرا شده و بقیه در حال اجراست .

نمازی با اشاره به راه اندازی این مرکز در سالجاری، برگزاری جلسات متعدد با سرمایه گذاران و متولیان امور این بخش به منظور جذب و گسترش سرمایه گذاری، از حضور نمایندگان دستگاههای عضو در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته در این مرکز خبر داد و تصریح کرد:  مرکز  ساد شده آماده ارائه خدمات به سرمایه گذاران است.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد برپایی نمایشگاه دائمی فرصت های سرمایه گذاری را در مرکز خدمات سرمایه گذاری استان در آینده یادآور شد و این اقدام را گامی مهم در جهت شناساندن ظرفیت های سرمایه گذاری استان دانست و بر فراهم کردن امکانات لازم برای راه اندازی این نمایشگاه توسط دستگاههای عضو تاکید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.