قدس آنلاین- تبریز: دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: تلاش می‌شود نشست روسای اتحادیه‌های کارگری کشورهای دوست در سال 2018 در تبریز برگزار شود.

نشست روسای اتحادیه‌های کارگری کشورهای دوست در سال 2018 در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، کریم صادق‌زاده  امروز در بدرقه اعضای هیئت بلندپایه کارگری کره‌شمالی توسط هیئت اجرایی خانه کارگر آذربایجان‌شرقی تبریز اظهار داشت: خانه کارگر تبریز در سفر این هیئت کارگری تلاش کرد با وجود فقدان برخی امکانات به‌علت تقارن بازدید این هیئت با ایام هیئت عاشورای حسینی میزبانی شایسته برای این هیئت باشد.

وی با قدردانی ازسفر این هیئت کارگری و به استان آذربایجان شرقی و انتخاب شهر تبریز برای بررسی وضعیت جامعه کارگری ایران اسلامی گفت: امیدواریم که این سفر زمینه ساز گفتگوهای بعدی کارگری باشد و ما برای تبادل تجارب کاری آماده گسترش ارتباطات با اتحادیه های کارگری هستیم.

وی با اشاره به انتخاب تبریز  به عنوان شهر گردشگری نمونه 2018 کشورهای اسلامی گفت: در تلاش هستیم با هماهنگی مسئولان استانی وکشوری به ویژه معاونت بین‌الملل خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران نشست روسای اتحادیه‌های کارگری کشورهای دوست و هم عقیده در خصوص مسایل کارگری را در تبریز در سال 2018 برگزار کنیم.

امیدواریم تبریز  روند توسعه‌ای خود را ادامه بدهد

نماینده مجمع مردمی جمهوری خلق کره شمالی و معاون اول کمیته مرکزی نیز با ابراز خرسندی از سفر به استان آذربایجان‌شرقی و قدردانی از میزبانی خانه کارگر تبریز گفت: امیدواریم جمهوری اسلامی ایران و کشور کره شمالی همچنان کشورهای دوست و صمیمی باشند.

کیم تانگ سان با اشاره به بازدید از مراکز مختلف صنعتی و اماکن تاریخی فرهنگی، دیدار با تشکل‌های کارگری و مقامات بلندپایه استان تبریز گفت: امیدواریم شهر تبریز به‌واسطه تلاش مردم همچنان به روند توسعه‌ای خود ادامه یافته و در آینده به شهر ییشرفته‌تر و توسعه یافته‌تر تبدیل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.