قدس آنلاین- ایلام: استاندار ایلام گفت: کلیه امکانات و زیرساخت های لازم برای تردد زوار از مرز بین المللی مهران باید تا 20 روز قبل از اربعین امسال، آماده شوند و مورد بهره برداری قرار گیرند.

آماده سازی تمام زیر ساخت های مهران تا 20 روز قبل از اربعین

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید با بیان اینکه میزان اعتبارات اختصاصی به توسعه زیرساخت های جاده ایلام – مهران، یک هزار و 800 میلیارد ریال است، اظهار داشت: این میزان اعتبار جدای از اعتباراتی است که شرکت های خصوصی و یا خود اداره کل راه و شهرسازی هزینه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در زمینه زیرساختهای اربعین در شهر مرزی مهران انجام گرفته و امسال زائران با سهولت بیشتری در این مرز تردد می کنند، افزود: در زمینه کارهای ترافیکی نیز پلیس راهور اقداماتی در رابطه با هدایت اتوبوسها و سواری ها در دست اقدام دارد که تا قبل از اربعین این کارها و اقدامات به اتمام خواهد رسید.

استاندار ایلام با بیان اینکه پارکینگ اتوبوس ها، سواری ها، سرویس های بهداشتی و سالن هایی برای اسکان موقت زائرین در نظر گرفته شده است و تا اربعین مهیا می شوند، یادآور شد: کلیه امکانات و زیرساخت های لازم برای تردد زوار از مرز بین المللی مهران باید تا 20 روز قبل از اربعین مورد بهره برداری قرار گیرند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.