مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس گفت: در نمایشگاه تولید ایرانی شاهد حضور ۴۵۶ شرکت در قالب ۹۰۰ غرفه و فضای ۱۴ هزار مترمربع هستیم.

برپایی نمایشگاه "تولید ایرانی" در قالب ۹۰۰ غرفه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، احسان ارکانی در افتتاحیه نمایشگاه خانه ایرانی، خانواده ایرانی و تولید ایرانی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس اظهار داشت: امسال به نام اقتصاد مقاومتی، اقام و عمل نامگذاری شده است و مهمترین مولفه در منظومه فرمایشات رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی حمایت از تولیدات داخلی است و در این راستا نمایشگاه فعلی برگزار شد.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد مقدس افزود: خوشبختانه با حمایت و همراهی و مساعدت دستگاه‌های اصلی استان از جمله استانداری و بسیج سازندگی، کمیته امداد و آستان قدس رضوی و همچنین مجموعه شهرداری مشهد و شورای شهر این نمایشگاه به صورت یکپارچه در محل نمایشگاه مشهد پایه ریزی شد.

ارکانی گفت: این نمایشگاه به مدت 6 روز دایر است و ساعات بازدید آن از 16 تا 22 است؛ در این نمایشگاه شاهد حضور 456 شرکت در قالب 900 غرفه و فضای 14 هزار مترمربع هستیم و دستاوردهای ایرانی در آن عرضه می‌شود و مولفه اصلی این نمایشگاه ارائه تولیدات و کالاهای بومی است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری جدی و نظارت مستمری داریم تا کالای خارجی در نمایشگاه عرضه نشود و در صورت مشاهده برخورد و جمع آوری می‌شود و نماد اصلی این نمایشگاه یک خانه با عنوان خانه ایرانی است که در ابعاد مشابه یک خانه واقعی طراحی و بازسازی شده است و صفر تا صد این خانه همگی تولید داخلی است.

ارکانی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم گامی کوچک در راستای تولیدملی و اقتصاد مقاومتی برداریم و حضور خانواده شهدای گرانقدر در این مراسم زینب بخش و برکت دهنده نمایشگاه است.

در پایان این مراسم از خانواده شهیدان عطائی، شهریاری، آزادی، شوشتری و همدانی تقدیر شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.