قدس آنلاین- بجنورد- سمانه محمدزاده ثانی: مدیر امور فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی گفت: بیش از ۱۶۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان به مناسبت اربعین از یازدهم ماه جاری به کربلا اعزام می شوند

اعزام ۱۶۰ مددجوی کمیته امداد خراسان شمالی به کربلا

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، غلامعلی رحمانی اظهار داشت:این مددجویان در قالب دو کاروان پیاده و سواره از خراسان شمالی به کربلای معلی اعزام می شوند.

وی به برنامه ریزی صورت گرفته برای اعزام مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت عتبات عالیات را نداشته اند اشاره کرد و افزود : بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته آن دسته از مددجویانی که برای پیاده روی اربعین حسینی (ع)ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به امداد ودریافت کمک هزینه به این سفر بابرکت اعزام شوند.

وی سقف پذیرش مددجویان در پیاده روی اربعین را ۱۲۰ نفر عنوان و اظهار داشت: در شهرستان اسفراین سقف پذیرش ۱۵ نفر، بجنورد ۳۰نفر، جاجرم ۱۰ نفر، شیروان ۲۰ نفر، مانه و سملقان۱۵ نفر، راز و جرگلان ۱۰ نفر ، فاروج ۱۳ وگرمه هم هفت نفر پیش بینی شده است.

وی کمک هزینه پیش بینی شده برای اعزام این مددجویان به کربلا را شش میلیون ریال برشمرد وگفت: دسته دوم زائران کربلای معلی از یازدهم همین ماه جاری در قالب یک کاروان ۴۰ نفره به کربلا اعزام می شوندکه تمامی هزینه این کاروان بر عهده خودکمیته امداد است ومتقاضیان هیچ گونه وجهی برای این سفر زیارتی هزینه نمی کنند.

مدیر امور فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه هم اکنون مددجویان فروانی هستند که شوق زیارت کربلا را در دل دارند اما تا کنون به دلیل عدم بنیه اقتصادی مناسب موفق نشده اند به سفر عتبات عالیات مشرف شوند، یاد آور شد: کمیته امداد امام (ره) از سال گذشته با اجرای طرح شوق زیارت و استفاده از کمک های انسان دوستانه خیران زمینه این کار خیر را فراهم آورده است.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.