قدس آنلاین - یزد :مراسم تکریم و معارفۀ مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیران و کارشناسان دفاتر مختلف این معاونت برگزار شد

مهمترین ویژگی دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، انجام وظایف حاکمیتی و منحصر به فرد است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،محمدعلی طالبی در این نشست ضمن تقدیر از تلاشهای کارکنان دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری گفت: این دفتر از دفاتر مهم و راهبردی استانداری با مسئولیتهای متعدد و وظایف منحصر به فرد است.
وی اظهارداشت : چه در حوزه انتخابات ، چه در رابطه با کمیسیونها، شوراها، احزاب و گروههای سیاسی و در حوزه تقسیمات کشوری، دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری وظایف حساس و جایگاه مهمی دارد.
طالبی با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات بسیار مهم و حساس دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم، افزود: خوشبختانه با همدلی، تلاش و همّت عوامل ناظر و اجرایی، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی سالم و بسیار خوب برگزار شد و انشاالله با همین همدلی و تعامل انتخابات مهم پیش رو را نیز با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.
معاون استاندار خاطر نشان ساخت: در حوزه تقسیمات کشوری نیز در دولت تدبیر و امید با تعاملات بسیار خوبی که به وجود آمد، مدیریت خوبی انجام و از بروز تنش در بعضی از مناطق جلوگیری شد.
وی در حوزه احزاب و تشکلهای سیاسی نیز با بیان اینکه منشور وفاق و همدلی احزاب سیاسی در حال تدوین است، گفت: در آستانه انتخابات لازم است شاهد رعایت منشور اخلاقی توسط احزاب و تشکلها باشیم و هر چه به فعالیت احزاب و تشکلها بها دهیم، می توانیم با جلوگیری از برخی رفتارهای افراطی در فضای سیاسی انتخابات آینده را با آرامش سیاسی برگزار کنیم.
طالبی همچنین به وجود کمیسیونهای حساس کارگری، دانشجویی و ادیان و فرق در دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری اشاره کرد و افزود: لازم است در این کمیسیونها نیز با کار کارشناسی مناسب تعامل خوبی بین دستگاههای عضو این کمیسیونها برقرار و آن آرامشی که در این حوزه ها لازم است را برقرار کنیم .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان سخنان خود از زحمات «مصطفی سالاری» مدیرکل سابق دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تشکر و برای «محمد محامدی» مدیرکل جدید این دفتر آرزوی توفیق کرد.


برگزاری انتخابات 94 در سلامت و آرامش کامل

مدیرکل سابق دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری در این نشست گفت : انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در استان در سلامت و آرامش کامل و با مشارکت بی نظیر مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
مصطفی سالاری اظهارداشت :این مشارکت بالای مردم موجب شد تا رتبه استان از رتبه پانزدهم به پنجم ارتقا یابد و با رای مردم نمایندگانی همراه و همدل برای استان انتخاب شدند.
«محمدمحامدی» مدیرکل جدید دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری نیز دراین نشست با آرزوی اینکه بتواند موفقیتهای این دفتر را در حوزه های مختلف تداوم بخشد، گفت : تکامل با همراهی و تعامل تحقق می یابد و امیدواریم بتوانیم با تلاش و همکاری همه نیروها، انتخابات سال آینده را به خوبی و با مشارکت حداکثری مردم برگزار کنیم.
گفتنی است در این نشست با اهدای لوح تقدیر از زحمات سالاری مدیرکل سابق دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تجلیل و حکم محامدی مدیرکل جدید این دفتر تقدیم وی شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.