پیشنهاد سردبیر

قدس آنلاین یزد :شهرداری اشکذرگفت : ۱۵۰ هزار متر مربع اراضی مورد مالکیت شهرداری اشکذر واقع درشهرک صنعتی نیکو خلع ید شد

خلع ید از ۱۵۰ هزار متر مربع اراضی مورد مالکیت شهرداری اشکذر

به گزارش قدس آنلاین از یزد،  مهدی جعفری پور در این خصوص اظهارداشت : نظر به درخواست یکی از شرکت های متقاضی جهت خرید زمین و احداث یک مجتمع صنعتی واقع در شهرک صنعتی نیکو ،شهرداری اشکذر در سال ۱۳۸۱ پس از سیر تشریفات قانونی نسبت به واگذاری ۱۵۰ هزار متر مربع از اراضی تحت مالکیت در شهرک صنعتی نیکو اشکذر به شرکت ذکر شده اقدام نموده است.

وی با بیان اینکه زمین مذکور در راستای ایجاد سرمایه گذاری مناسب و اشتغال در اختیار شرکت قرار گرفته است افزود:در ضمن تنظیم قرار داد مشروط گردید که شرکت در ظرف مهلت قانونی نسبت به احداث واحد صنعتی  و بهره برداری از آن اقدام نماید ولی علی رغم گذشت بیش از ۱۴ سال به تعهدات خود عمل ننموده است.

جعفرپور تصریح کرد :پس از آن واحد حقوقی و املاک  شهرداری نسبت به طرح دعوی به طرفیت این شخصیت حقوقی در دستگاههای قضایی اقدام نموده است که مراتب توسط مراجع قضایی مورد رسیدگی قرار گرفته که  نهایتا پس از ختم  جریان دادرسی ،طی احکام قضایی حکم بر انفساخ قرارداد ، ابطال سند مالکیت ،خلع ید و واگذاری اراضی به شهرداری اشکذر صادر گردیده است.

شهردار اشکذر از برخورد قاطع دستگاه قضایی شهرستان و استان  در مقابله با سودجویی عده ای که  قصد تصرف و تعرض به اراضی این شهرداری را داشته و در جهت  اعاده حقوق بیت المال تلاش نموده اند  به طور ویژه قدردانی نمود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.