قدس آنلاین- تبریز: فرمانده نیروی انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح تحول راهور در کلانشهر تبریز خبر داد.

اجرای طرح تحول راهور در کلانشهر تبریز
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار محسن حسن‌خانی فرماندهی نیروی انتظامی استان آذربایجان شرقی در بازدید از شرکت واحد اتوبوسرانی و تاکسیرانی از اجرای طرح تحول راهور خبر داد.

وی اتوبوسرانی و تاکسیرانی را یکی از پرکارترین نهادهای شهر تبریز دانست و خاطرنشان کرد: در اتوبوسرانی کارهای زیادی در حوزه‌های مختلف انجام شده که نمونه آن کاهش آمار تصادفات و سوانح بوده که باعث افزایش ضریب امنیت درسطح شهر شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان توجه ویژه مدیران اتوبوسرانی به آموزش‌های مستمر و تخصصی رانندگان را دلیل پایین آمدن آمار تصادفات دانست و افزود: عبور از روش‌های سنتی و استفاده از سیستم‌های نوین و همچنین لزوم آموزش قوانین ترافیکی برای همه شهروندان  باعث پیشرفت و رسیدن به شهری سالم برای زندگی را در پی خواهد داشت.

وی از تلاش‌های کارکنان اتوبوسرانی که با ارائه خدمات مطلوب‌تر  باعث امنیت خاطر شهروندان شده‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

حسن‌خانی در بازدید از مرکز کنترل هوشمند و مرکز پیام از بهره‌مندی مانیتورینگ و دوربین‌های سازمان ترافیک در کنترل بهینه و آنی ناوگان حمل و نقل عمومی قدردانی و تصریح کرد: استفاده از این روش می‌تواند به تدریج روش‌های سنتی را برچیده و با کمترین نیروی عامل در کف خیابان بیشترین خروجی هدایت ترافیک در معابر را مدیریت نمود.

وی در پایان خواستار همکاری‌های مشترک بین پلیس راهور استان و شرکت واحد اتوبوسرانی و تاکسیرانی در اجرای طرح تحول راهور و فرهنگ ترافیک شد.

گفتنی است مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری تبریز آمادگی کامل برای همکاری با پلیس را اعلام کرد و افزود: این شرکت با تمام توان برای ارتقا و توسعه فرهنگ صحیح و تغییر الگوی رانندگی و اجرای طرح‌های انضباط شهری و کاهش تصادفات و تخلفات ترافیکی آماده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.