​قدس آنلاین- ایلام: آیین تودیع و معارفه رؤسای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام در محل سالن اجتماعات هتل زاگرس این شهر، برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه روسای سازمان قضایی نیروهای مسلح ایلام برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام شکرالله بهرامی در این آیین با بیان اینکه جمهوری اسلامی به عنوان نعمتی که خداوند به ملت ایران ارزانی کرده، اکنون خاری در چشم دشمنان است و این نعمت ما را از سیطره ذلت و خواری، رها نمود، گفت: امروزه یک عده در داخل کشور نقش دشمن را بازی می کنند و با استفاده از ابزارهای گوناگون از جمله روزنامه، کنسرت و فیلم، بدنبال این هستند که به نوعی جمهوری اسلامی ایران را منحرف و زمین گیر کنند.

وی با اشاره به اینکه این گروه با بهره گیری از ابزار و عوامل مختلف سعی می کنند که نظام را از درون تهی و ساقط کنند، اظهار داشت: شغل قضاوت بسیار سخت و حساس و حرکت قضات همانند حرکت بر لبه پرتگاه است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران افزود: افرادی که مسئولیت ویژه در نظام دارند یا شغل آنها از حساسیت ویژه ای برخوردار است و با حق و حقوق مردم سر و کار دارند، باید مراقبت کنند تا از خط و مدار تقوا خارج نشوند.

حجت الاسلام شکرالله بهرامی بر لزوم مراقبت قضات از نفس خود تأکید کرد وبیان داشت: کوچکترین اشتباه یک قاضی او را به پرتگاه جهنم نزدیک خواهد کرد و سقوط وی حتمی است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین نعمت های خداوند، انس و الفت میان اولیای خدا و مؤمنین است، یادآور شد: بندگان خدا نباید نعمت دوستی را نادیده بگیرند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد:  بر اساس همین دوستی و محبت است که در اربعین بیش از 20 میلیون شیفته اهل البیت و امام حسین (ع) گردهم می آییند تا در راهپیمایی بزرگ اربعین شرکت کنند.

حجت الاسلام شکرالله بهرامی با اشاره به اینکه کشورهای عربستان سعودی، ترکیه، قطر، بحرین و امارات متحده عربی امروز در منطقه مأمن رژیم صهیونیستی شده اند، تأکید کرد: امروزه که مسلمانان به جان هم افتاده و همدیگر را قتل و عام می کنند، بهترین و شادترین روز صهیونیست ها است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پس از 10 سال که امریکایی ها عراق را اشغال کردند، توانست عراق را نجات دهد، گفت: این به علت آن است که انس و الفت شیعی بین ملت های ایران و عراق برقرار است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: اهل بیت از جمله امام حسین (ع) و کاروان اسرای کربلا برای تحقق این هدف سختی ها و رنج های بی شماری را  متحمل شدند و خون دل خوردند که دین زنده بماند و به دست صاحب حقیقی اش برسد.

حجت الاسلام شکرالله بهرامی با بیان اینکه نعمت یا ظاهری است یا باطنی، افزود: نعمت دین، بزرگ ترین و مهمترین نعمت الهی برای انسان است و ما باید این نعمت ارزشمند را پاسداری کنیم تا از گناه و بزه مبرا شویم.

وی تصریح کرد: خدمت به جامعه هم بهترین نعمت است و خداوند به بشر توفیق خدمت می دهد و جزو بزرگ ترین حسنه ها است.

رئیس کل دادگستری استان ایلام نیز در این آیین گفت: نیروهای مسلح وظایف ویژه و مهمی بر عهده دارند که تأمین نظم، امنیت و آرامش جامعه، از جمله این تکالیف است.

محمد رزم با بیان اینکه اقتدار هر کشوری در گرو اقتدار نیروهای مسلح آن کشور است و امروزه حتی مقوله قدرت اقتصادی نیز وابسته به اقتدار نیروهای نظامی و دفاعی است، اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حفظ و حراست و صیانت از تمامیت ارضی کشور به بهترین شکل ممکن عمل نموده و در این راه شهدای گرانقدری را نیز تقدیم نظام و کشور کرده اند.

گفتنی است در پایان این مراسم، از خدمات 3 ساله محمدجعفر دینی رئیس پیشین این سازمان قدردانی و محمد روشنایی بعنوان رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان ایلام معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.