قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: کلیه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان تا ۱۰ آذرماه جاری می‌توانند منبع این مسابقه را با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی استان دریافت کنند.

مسابقه کتابخوانی جرعه های ناب اندیشه وی‍ژه دانشجویان استان به صورت غیر حضوری در آذرماه برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مسابقه کتابخوانی جرعه های ناب اندیشه ویژه دانشجویان چهارمحال و بختیاری به‌صورت اینترنتی روزهای ۱۱ و ۱۲ آذرماه به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و با همکاری و مشارکت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان از جمله دانشگاه شهرکرد، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، دانشگاه فرهنگیان استان، دانشگاه فنی و حرفه ای استان  ،  دانشگاه پیام نور استان و دبیرخانه طرح تقویت مبانی اعتقادی برگزار می‌شود.

متن این مسابقه برگرفته از سخنرانی‌های بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی در چهارمحال و بختیاری با موضوع «جوان و سبک زندگی اسلامی» است .

کلیه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان تا ۱۰ آذرماه جاری می‌توانند منبع این مسابقه را با مراجعه به سایت جهاد دانشگاهی استان دریافت کنند و پس از  دریافت و مطالعه کتاب، صرفاً در فرصت مقرر (روزهای ۱۱ و ۱۲ آذرماه ۹۵) می‌توانند با مراجعه به سایت www.jchb.ir به سوالات مسابقه در فرصت تعیین شده پاسخ دهند.

 گفتنی است ۱۵ جایزه ویژه برای افرادی که به تمام سوالات مسابقه پاسخ صحیح بدهند و حداکثر  ۲۵ جایزه ارزنده به منتخبینی که به ۲۳ سوال از ۲۵ سوال مسابقه جواب دهند، در نظر گرفته شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.