قدس آنلاین-شهرکرد-هومن نجاتی: : در راستای ارائه تعهدات بلند مدت به جامعه هدف بالغ بر 22 هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش این اداره کل می باشند.

نقش حمایتی تامین اجتماعی  از نیروهای مولد و خانواده های آنان ستودنی است

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، علی کاظمی،نماینده مردم اردل،فارسان،کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: سازمان تامین اجتماعی نقش موثری در حمایت از نیروهای مولد در جامعه دارد و این نقش مهم ستودنی است.

مدیر کل تامین اجتماعی استان در این دیدار گفت: بیش از 51% از جمعیت این استان از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهره مند می شوند.

غلامرضا محمدی اظهار داشت: در راستای ارائه تعهدات بلند مدت به جامعه هدف بالغ بر 22 هزار نفر مستمری بگیر تحت پوشش این اداره کل می باشند.

وی گفت:این سازمان به لحاظ حمایت همه جانبه از نیروی کار و قشر زحمت کش جامعه نیازمند همدلی و همراهی نهادهای برون سازمانی به ویژه مجلس شورای اسلامی  در جهت توسعه خدمات و پایداری و استقلال  سازمان تامین اجتماعی می باشد.

محمدی با اشاره به اهداف،ماموریتها و سند راهبردی  سازمان در بخشهای مختلف بیمه ای و درمانی، در زمینه چالشهای پیش رو و بررسی نقاط قوت ،ضعف،تهدیدات و فرصتها و همچنین دغدغه های مدیریت منابع و مصارف صندوق تامین اجتماعی گفت:بواسطه  اینکه سازمان تامین اجتماعی سازمانی درآمدی و هزینه ای است و از بودجه دولتی استفاده نمی کند ،درخواست شرکای اجتماعی آن سازمان  از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه قانون گذاری  اینست که به  پایداری و استقلال  مالی صندوق تامین اجتماعی توجه شود

در ادامه علی کاظمی ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای کارکنان سازمان تامین اجتماعی آمادگی خود را جهت تعامل بیشتر با سازمان تامین اجتماعی ودریافت نظرات کارشناسی در زمینه قانون گذاری بویژه احکام مرتبط با حوزه تامین اجتماعی در برنامه ششم توسعه اعلام کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.