دبیرکل حزب ندای ایرانیان گفت:‌ مشکل اصلی جامعه ما اقتصادی است و بهتر است در وزارتخانه‌های اقتصادی دولت تحولی صورت بگیرد.

بهتر بود در وزارتخانه‌های اقتصادی تغییر ایجاد می‌شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، مجید فراهانی دبیرکل حزب ندای ایرانیان با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها درباره فعالیت انتخاباتی حزب ندا برای سال آینده، گفت: ما در انتخابات دو بحث اصلی را پیش می‌بریم یکی ضرورت جوانگرایی در اداره شهر و کشور است که معتقدیم یک نوع پیرسالاری مزمن در اداره شهرها وجود دارد.

وی افزود: ترکیب مدیران اصلی شهرداری‌ها، شوراها و همچنین دولت بالای 60 سال است ولی متوسط سن جامعه ما 30 سال است که این نشان می‌دهد حاکمیت اقلیت بر اکثریت را در کشور شاهدیم. در تمام کشورها، جوانان اداره اجرایی جامعه را برعهده دارند و پیران باتجربه در مراکز سیاستگذاری حضور پیدا می‌کنند. 

دبیر کل حزب ندای ایرانیان درباره انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و رویکرد حزب ندا اظهار کرد: درباره دولت یازدهم معتقدیم که این دولت در زمینه سیاست خارجی با مشکلات زیادی روبرو بود ولی توانست پروژه برجام را پیش ببرد و با تحریمهای ظالمانه مقابله کند. با این حال در دستگاه‌های اجرایی مشکلات حادی داریم  بسیاری از کارخانجات در تحریم هستند و نباید عملکرد دولت را سیاه و سفید ببینیم.

فراهانی با بیان اینکه مطالبه خودمان را به عنوان یک حزب با رئیس‌جمهور مطرح می‌کنیم، گفت: درخواست ملاقاتی با رئیس جمهور دادیم و اگر بفهمیم روحانی برنامه مشخصی برای برون‌رفت از مشکل دارد تردید نمی‌کنیم و جمع‌بندی خودمان را در کنگره حزب اعلام می‌کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره تغییر اخیر برخی وزرای کابینه خاطرنشان کرد: دو وزارتخانه آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از ضعف مدیریتی رنج می‌برد و اکثر نمایندگان بر ضعیف بودن این دو وزارتخانه اذعان داشتند اما مشکل اصلی جامعه ما مشکل اقتصادی است و بهتر بود تحولی در وزارتخانه‌های اقتصادی صورت می‌گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.