قدس آنلاین- ایلام: استاندار ایلام گفت: شایعه تکمیل ظرفیت مرز مهران که در رسانه ها عنوان شده، اصلاً صحت ندارد و تردد در این مرز بی وقفه در جریان است.

شایعه نکنید/تردد در مهران آرام و روان است

به گزارش قدس آنلاین از مرز بین المللی مهران، محمدرضا مروارید در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه روال عادی تردد در پایانه مرزی مهران برقرار است، اظهار داشت: در این مرز روزانه بیش از ۱۵۰ هزار زائر در حال تردد هستند و تاکنون نیز بیش از ۵۰۰ هزار زائر از این مرز وارد شهرهای مذهبی عراق شده اند.

وی به شایعه سازی برخی از رسانه ها تحت عنوان تکمیل ظرفیت مرز مهران اشاره کرد و افزود: این قضیه کذب محض است و تردد زائران در مرز بین المللی مهران به صورت شبانه روزی و روان ادامه دارد.

استاندار ایلام با بیان اینکه مسئولان استان ایلام برنامه ریزی و زمینه سازی های لازم را برای پذیرایی از 2 میلیون زائر فراهم کرده اند، یادآور شد: این مرز نزدیک ترین و امن ترین مرز زمینی کشور برای سفر به اماکن مذهبی عراق است.

محمدرضا مروارید با اشاره به اینکه مردم غیور استان ایلام نیز با همکاری های مناسب با مسئولین، در خلق این حماسه نقش بسیار مهمی داشته اند، خاطرنشان ساخت: همه امکانات نیز برای پذیرایی از زوار در بخش غذا و اسکان به خوبی فراهم شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.