قدس آنلاین-شهرکرد-لیلا احمدی: در حال حاضر تنها ۷۲ درصد جمعیت شهری و ۳۷ درصد جمعیت روستایی این شهرستان از این نعمت الهی برخوردارند .

 بزرگترین پروژه گازرسانی استان با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیاردتومان در شهرستان کوهرنگ در دستور کار است.

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر عامل شرکت گاز چهار محال و بختیاری در بازدید خود از  شرکت گاز شهرستان کوهرنگ  گفت :شهرستان کوهرنگ  با برخورداری ۴۲۴۲ خانواری خود از گاز طبیعی  تعداد ۳۸۶۰ مشترک  شهری و روستایی را از نعمت گاز طبیعی بهره مند ساخته است.

سیامک حیدری با بیان این که گازرسانی به مناطق محروم ،صعب العبور و جنگلی در اولویت کاری این شرکت قرار دارد گفت:در حال حاضر تنها ۷۲ درصد جمعیت شهری و ۳۷ در صد جمعیت روستایی این شهرستان از این نعمت الهی برخوردارند.

حیدری در این بازدید یک روزه با فرماندار و امام جمعه این شهر ستان دیدار کرد و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد  شرکت گاز در این شهرستان گفت:از تعداد ۳ شهر تنها یک شهر و از مجموع ۱۹۵ روستا در حال حاضر تنها ۵۸ روستا ی این شهرستان  از نعمت  گاز برخوردار شده اند ولی بزرگترین پروژه گازرسانی استان در این  شهرستان با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد و تعداد ۲ شهر و ۲۴ روستارا  از نعمت گاز برخوردار خواهد کرد.

لازم به ذکر است  شهر صمصامی و همچنین  ۸ روستا از ۲۴ روستا ی در دستور کار قرار داده شده در دهستان دوآب  ، در حال اجرامی باشند  و پیش بینی می شود در هفته  دولت  سال ۹۶ مورد بهره برداری قرار گرفته و در ادامه کلنگ زنی شهر بازفت و ۱۶ روستای دیگر  نیز در دهه مبارک فجر سال جاری انجام شود.

وی تصریح کرد: جهت گازرسانی به این هشت روستا مقدار ۱۵۴۰۰ متر خط انتقال ،۱۶۸۰۰ مترخط تغذیه ،  ۳۸۴۰۰متر شبکه توزیع  و همچنین  تعداد ۵۰۰ انشعاب در دستور کار  جهت اجرا قرار داده شده که در مجموع حدودا تعداد ۶۰۰ مشترک را تحت پوشش قرار خواهد داد.

حیدری افزود: با توجه به اینکه نقدینگی شرکت  و اجرای پروژه های مختلف در استان منوط به وصول مطالبات گردیده ،از فرماندار ،امام جمعه و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی خصوصا اداره راه و شهرسازی نیز درخواست کرد در جهت کمک به همکاران در پروسه  وصول مطالبات  این شرکت و همچنین با رفع موانع اجرایی از  جمله حذف ترانشه بری مسیر ها در جهت پایین آوردن مبلغ سرانه و تسریع در امر گازرسانی  این شرکت را یاری کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان در نشست صمیمی با کارکنان ضمن تقدیر از تلاشهای بی وقفه آنان گفت:همه کارکنان  می بایست با خدمات به موقع و به روز در تمامی حوزه ها رضایت حداکثری مردم را فراهم آورند. وی ضمن تاکید بر این نکته که  استراتژی براین اساس است که فرایندها اصولی ،منطقی و با رعایت قوانین انجام شوندیادآور شد  با توجه به شروع فصل سرما همکاران تمهیدات و مراقبتهای بیشتری در زمینه حفظ و حراست از تاسیسات ، نگهداری  و تعمیرات به موقع از آنها را دردستور کار قرار داده ،با آموزش و اطلاع رسانی به مردم شریف شهرستان و از طریق  حضور در ادارات ،مدارس و .. زمینه ارشاد مردم در حوزه های ایمنی  و جلوگیری از حوادث احتمالی را فراهم آورند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.