نیشابور- پلیس شهرستان نیشابور با دستگیری سارق حرفه‌ای کیف‌های زنانه در اتوبوس‌ها و مکان‌های عمومی پرده از ۱۴ فقره سرقت برداشت.

دختر کیف‌قاپ در اتوبوس های نیشابور دستگیر شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور  در این رابطه اظهار داشت: در پی سرقت‌های سریالی کیف‌های زنانه در داخل اتوبوس‌های شرکت واحد و مکان‌های عمومی یکی از مناطق شهر نیشابور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ طالقانی قرار گرفت.

سرهنگ اکبر آقابیگی افزود: تیم تجسس کلانتری ۱۱ با بررسی اظهارات شماری از مالباختگان، گشت‌های هدفمندی را به صورت نامحسوس و محسوس در مناطق آسیب پذیر فعال کرد.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه داشت تا اینکه مأموران دایره تجسس کلانتری طالقانی هنگام گشت زنی در خیابان امام متوجه درخواست خانمی میشوند که کیف وی توسط یک دختر نوجوان سرقت میشود که بلافاصله با کمک پلیس، زن سارق دستگیر می‌گردد.

آقابیگی یادآور شد: متهم ۱۴ ساله طی چندین مرحله بازجویی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۱۴ فقره سرقت کیف از خانم‌ها در داخل اتوبوس و دیگر مکان‌های عمومی سطح شهر اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور تصریح کرد: اموال مسروقه از مخفیگاه متهم نوجوان کشف و متهم پس از بازجویی های تکمیلی با تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.