یک مدرس حوزه علمیه قم خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: امروز جامعه از شما در خصوص مسائل اقتصادی و موضوعاتی همچون پیگیری فیش‌های نجومی مطالبه جدی دارند.

آقای رئیس‌جمهور! مطالبه جامعه از شما پیگیری فیش‌های نجومی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی مدرس حوزه علمیه در آخرین شب از مراسم دهه آخر صفر حزب موتلفه اسلامی، با اشاره به آیات قرآن و روایات اهل بیت (ع) یکی از نشانه های مومنین را امانت‌داری دانست و گفت: مومنین کسانی هستند که اگر عهد و پیمانی می‌بندند بر آن پایبند خواهند بود و همچنین در امانت خیانت نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مسئولیت پذیری در جامعه اسلامی نوعی امانت محسوب می‌شود، اظهار کرد: اگر کسی از مردم رای می‌گیرد و مقام و مسئول می‌شود نمی‌تواند بر سر مردم منت بگذارد که من فلان کار را برای شما انجام داده‌ام زیرا وظیفه اش را ایفا کرده است.

مومنی با تاکید بر اینکه مسئولی که از ابتدای مسئولیتش می‌گوید من به ولایت فقیه التزام دارد باید تا آخر بر التزامش باقی بماند، گفت: امروز برخی انقدر وقیح شده‌اند که با صراحت و بدون هیچ کنایه‌ای زیر تعهدات و پیمانشان می‌زنند.

این مدرس حوزه علمیه نظام اسلامی را امانتی در دست مسئولین کشور دانست و تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور! یادتان نرود که در ابتدای دوران مسئولیتتان چه سوگندی یاد کرده‌اید. شما سوگند یادکردی که به ولایت فقیه التزام داشته باشی اما امروز چقدر رهبر معظم انقلاب باید بگویند گزارش فیش‌های نجومی را به مردم بدهید؟ آیا تنها دغدغه شما لغو سخنرانی علی مطهری شده است که با تمام ظرفیتتان وارد شده اید؟

وی افزود: چرا رئیس‌جمهور دغدغه کنسل شدن کنسرت‌ها را دارند اما دغدغه‌ای برای پیگیری حقوق‌های نجومی ندارند؟ امروز جامعه از شما درخصوص مسائل اقتصادی و موضوعاتی همچون پیگیری فیش‌های نجومی مطالبه جدی دارند.

مومنی با استناد به کتاب ولایت فقیه آیت الله منتظری، امر ولی فقیه را امر امام معصوم عنوان کرد و گفت: امروز برخی مسئولین خیلی از ولایت فقیه هزینه می‌کنند و توجهی هم به دغدغه های مردم و جامعه ندارند.

این مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه تریبون‌دار شدن عده‌ای از مسئولین بخاطر ایثارگری شهدا و جانبازان این کشور است، تصریح کرد: برخی مسئولین این کشور چگونه می‌خواهند پاسخ خون شهدا را بدهند؟ پیمان ما جز این نیست که همواره در خط ولایت بوده و التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشیم.

وی افزود: آقای روحانی! شما شخصیتی فرهیخته، حقوقدان و دلسوز نظام هستید اما چرا گاهی به دغدغه‌های مردم و رهبری توجهی نمی‌کنید؟ امروز آمریکایی‌ها هم بعنوان دشمنان این نظام اعتراف می‌کنند که سیاستمداری همچون رهبر عالی ایران ندیده‌ایم.

مومنی ولایت فقیه و نظام اسلامی را امانت شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی دانست و گفت: ما هرچه داریم به پشتوانه ولایت فقیه و نظام اسلامی داریم. امروز اگر وضعیت عراق، مصر، لیبی و جهان اسلام را ببینید متوجه اهمیت بالای ولایت فقیه خواهید شد.

این مدرس حوزه علمیه با بیان اینکه رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید مطالبات رهبر انقلاب و مردم را پیگیری کنند، اظهار کرد: برخی نمایندگان مجلس سخنانی می‌گویند که دشمنان نظام سواستفاده می‌کنند.

وی تاکید کرد: آقای علی مطهری! ما از شما انتظار بیشتری داریم، شما خودی هستی، در ادبیاتتان بیشتر دقت کنید و سنجیده‌تر حرف بزنید تا بیگانگان و معاندین این انقلاب خشنود نشوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.