اراک- دبیر جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی گفت: جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی تمدید شد و علاقمندان می‌توانند عکس‌های ارسالی خود را تا تاریخ ۱۵ دی ماه به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی تمدید شد

 سینا صدیقی  در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین در اراک با اشاره به هدف از برگزاری این جشنواره گفت: اولین جشنواه عکس آسیب‌های اجتماعی با محور پیشگیری از اعتیاد، طلاق، کودکان کار، آسیب‌های روانشناختی، آسیب‌های نو پدید، تکدی‌گری و حاشینه‌نشینی و مسائل اجتماعی در سطح استان مرکزی در اراک برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در اولین جشنواره تا ۱۵ آذر ماه فرصت داشتند که به سبب استقبال بسیار مردم مهلت ارسال آثار یک ماه تمدید شد.

صدیقی با اشاره به نحوه برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی در دوبخش حرفه‌ای، آماتور برگزار می‌شود و همچنین شرکت کنندگان می‌توانند با استفاده از  عکاسی با گوشی تلفن همراه در جشنواره شرکت کنند.

دبیر جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: هنرمندان عکاس مجازند ۱۰ اثر را به کانال تلگرامی @Festival_markazi یا پایگاه الکترونیکی www.tmaftab.ir   ارسال کنند.

صدیقی تاکید کرد: جشنواره عکس آسیب‌های اجتماعی استان مرکزی به همت مؤسسه مردم نهاد نسل نواندیش هنر و مشارکت اداره ورزش و جوانان اراک، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی، سپاه روح الله استان مرکزی و اداره کل بهزیستی استان مرکزی برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.