بیرجند- امام جمعه خوسف با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت با بیان اینکه هفته وحدت ابتکار والای امام راحل بود و این بصیرت را امام (ره) به این ملت هدیه دادند. گفت: وحدت سبک و سیره امیرالمومنین و ائمه معصومین است و کسانی که به آن دامن می زنند خائن به نظامند.

هفته وحدت ابتکار والای امام راحل برای ملت ایران است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام حامد شاهبیکی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت:کسی که ادعای یاری امام زمان را دارد باید اول یار رهبر باشد و بیعت با رهبری بیعت با امام زمان است.
وی اظهار کرد:ندای "هل من ناصر" اباعبد الله امروز از لسان رهبر معظم انقلاب بلند است و ما وظیفه داریم برای حفظ دین تابع ولی فقیه و امام جامعه باشیم.
وی با اشاره به برگزاری اجلاس نماز و پیام رهبری به این اجلاس افزود:حضور مومنین در نماز جماعت و مخصوصاًنماز جمعه نشانه و مصداق اقامه نماز است.
امام جمعه خوسف گفت: علی رغم رویش هایی که از اول انقلاب در بحث نماز داشته ایم مانند افزایش نماز گزاران و مساجد ولی باز هم حق این فریضه مهم که ستون دین است ادا نشده است.
شاهبیکی با اشاره به فرارسیدن هفته وحدت افزود: هفته وحدت ابتکار والای امام راحل بود و این بصیرت را امام (ره) به این ملت هدیه دادند.
وی گفت: وحدت سبک و سیره امیرالمومنین و ائمه معصومین است و کسانی که به آن دامن می زنند خائن به نظامند.
امام جمعه خوسف افزود: در هفته وحدت باید دشمن مشترک را بشناسیم و فریب شیعه و سنی انگیسی و آمریکایی  را نخوریم.
شاهبیکی با اشاره به بدعهدی آمریکا در تمدید تحریم های ده ساله ایران گفت: برجام باید برای کسانی که به آمریکا دل خوش کرده بودند، درس عبرت بشود.
وی با انتقاد از بعضی اظهارنظرها مبنی بر قانونی بودن حقوق های نجومی افزود: دردناک تراز مسئله حقوق های نجومی، تفکراتی است که این حقوق ها را عادلانه و بر مبنای قانون میدانند و با برخورد با این گونه ناعدالتی ها مخالفند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.