مدیرکل فرهنگی وزارت علوم با اشاره به برگزاری جشنواره رویش گفت:‌در این جشنواره برای اولین بار یک بخش میهمان داریم که مربوط به دانشجویان غیرایرانی شاغل به تحصیل در ایران است.

حضور دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران در ششمین جشنواره ملی رویش

به گزارش «قدس آنلاین»  به نقل از خبرگزاری فارس، فضل‌الله ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی وزارت علوم در نشست خبری که در رابطه با برگزاری جشنواره ملی رویش برگزار شد، گفت: در جشنواره ششم رویش برای اولین بار یک بخش مهمان را داریم که مربوط به دانشجویان غیرایرانی شاغل به تحصیل در کشور ما است.  

وی افزود: در این خصوص از ۶ دانشگاه تهران، فردوسی مشهد، علامه‌طباطبایی، شهید بهشتی، امیرکبیر و دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) حضور دانشجویان ایرانی را خواهیم داشت.

مدیرکل فرهنگی وزارت علوم افزود:‌برای این دانشجویان جلساتی در نظر گرفته شده و برنامه‌های ویژه‌ای را برای آنها خواهیم داشت.  

ایرجی خاطرنشان کرد: همچنین در این جشنواره یک مجموعه کارهای آموزشی در حوزه‌هایی مانند فضای مجازی، پیشگیری از مصرف مواد مخدر، حقوق دانشجویی و حال و آینده کانون‌های دانشجویی را برگزار خواهیم کرد.

وی گفت:‌ ما در معاونت فرهنگی وزارت علوم تاکنون برنامه‌هایی را برای دانشجویان خارجی شاغل به تحصیل در ایران داشتیم که یکی از آنها اعزام دانشجویان غیرایرانی دانشگاه امام خمینی (ره) به مشهد مقدس بود.

لازم به ذکر است، ششمین جشنواره ملی رویش از فردا در دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.