انتخابات

تربت جام- نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:بر اساس آمار و ارقام حال کشور و مردم خوب است اما در عمل و واقعیت اوضاع اقتصادی خوب نیست.

آمار و ارقام ها وضع اقتصادی کشور را مغایر با واقعیت نشان می دهند

به گزارش قدس آنلاین، جلیل رحیمی ظهر سه شنبه با نمایندگان تشکل های کارگری، کارفرمایی و تعاونی ها تربت جام با تبریک هفته وحدت با انتقاد از عدم حمایت از بخش تولید در کشور اظهار کرد: در همایش ها و سخنرانی ها آنچه گفته می شود شعارهای مثبت و کارساز است اما در عمل کاری صورت نمی گیرد.

وی با اشاره به بودجه سال ۹۶ گفت: اوضاع اعتبارات خراسان در بودجه ۹۶ تغییر محسوسی ندارد و اعتبارات در حوزه های مختلف ناعادلانه تقسیم شده است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بودجه زیارت که سالانه ۲۵ میلیون زائر از آن بهره می برند، صفر شده است.

وی با انتقاد از عملکرد وزیر صنعت و معدن بیان داشت: حوزه اشتغال در بخش صنعت، معدن و صنایع تبدیلی استان خراسان رضوی با وجود ذخایر ویژه و درآمدزا اندک است مسئولان باید در این راستا برنامه ریزی داشته باشند.

رحیمی با اشاره به خروج بی حساب و کتاب سالانه ۳۰ تن زعفران از استان اضافه کرد: این اتفاق به دلیل نبود صنایع بسته بندی و برندسازی مناسب در استان رخ می دهد که در این راستا از برندسازی در این حوزه حمایت می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.