شهرکرد-معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی چهار محال و بختیاری گفت: یکی از اقدامات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ارایه آموزش های همگانی در مقاطع مختلف تحصیلی به دانش آموزان است.

آموزش های همگانی در مدارس ارایه می شود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ شهریار حیدری ظهر چهارشنبه در بازدید از قدس آنلاین گفت:یکی از مسائلی  که در معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اهمیت بسزایی دارد آموزش همگانی است که در مقاطع مختلف تحصیلی و با موضوعات متعدد این آموزش ها داده می شود.

حیدری افزود: یکی از آموزش هایی که درمدارس ارائه می شود بحث پیشگیری از وقوع جرم می باشد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در ادامه گفت: معاونت اجتماعی در بحث فضای مجازی و آشنایی با مضرات و فوائد با حضور کارشناسان خبره آموزش هایی را برگزار کرده است.

وی تصریح کرد:یکی از اقدامات معاونت اجتماعی نیروی انتظامی  ارائه آموزش های همگانی در مقاطع مختلف تحصیلی به دانش آموزان است.

سرهنگ حیدری افزود: یکی دیگر از اقدامات معاونت اجتماعی راه اندازی مرکز مشاوره و ارائه مشاوره های مختلف به عموم مردم است و مردم به راحتی و بدون هیچ گونه محدودیتی جهت دریافت مشاوره به این مرکز مراجعه  می کنند که با راه اندازی این مرکز از فروپاشی بسیاری از خانوده ها جلوگیری شده است.

معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان تأکید کرد:با راه اندازی سامانه ۱۹۷ نیروی انتظامی استان آماده دریافت هرگونه پیشنهادو یا شکایت از سوی عموم مردم است که در جهت رفع مشکلات و پیگیری موضوعاتی که از سوی مردم مطرح می شود این مرکز بصورت شبانه روزی پاسخگوی مردم است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.