انتخاب چهاردهم

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت:‌ طرح لشکر فرشتگان، با تفحص در سیره بانوان و دختران شهید اجرا می‌شود و انتظار داریم از ۷۰۰ دفتر آماده شده به ۷ هزار دفتر برسد.

برگزاری طرح لشکر فرشتگان در سراسر کشور/ تهیه ۷۰۰ دفتر از سرگذشت زنان مجاهد

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان امروز در آیین اختتامیه دوره سرگذشت‌پژوهی و یادواره شهدای زنان مجاهد با عنوان لشکر فرشتگان که در دبیرستان دخترانه شاهد شهدای هفتم تیر برگزار شد، با اشاره به برگزاری طرح لشکر فرشتگان، ‌ اظهار داشت:‌ لشکر فرشتگان نماد جریان‌سازی حق در مقابل باطل است و پافشاری بر اعتقادات و ارزش‌های انسانی است.

وی ادامه داد: مبارزه‌طلبی، روحیه جهادی، اعتماد به نفس و عزت نهادینه شده در وجود زنان مجاهد و تاریخ‌ساز بسیار شگفت‌انگیزتر از رفتار مردان در موقعیت مشابه است.  

علامتی افزود: امروز دخترانی که در طرح لشکر فرشتگان حضور دارند می‌خواهند در این مسیر جریان‌ساز باشند و با تأسی از سیره شهدا حرکت کنند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور عنوان کرد: غرب‌گرایان، لشکری هستند که در برابر جنبش فاطمی می‌ایستند تا اعتماد به نفس دختران عفیف را نشانه بروند.

علامتی تأکید کرد: اعضای جنبش فاطمی آمادگی دارند به تنهایی در فضای به ظاهر غالب، قد علم کنند و از حقیقت دفاع کنند و برای تاریخ‌ساز شدن، همه شرایط برای جنبش فاطمی مهیاست و برای مقابله با پنتاگون شیطانی آماده هستند.

وی متذکر شد: زنان مجاهد مسلمان با ایمان و اعتماد به نفس خود در حالی که در اقلیت بودن، تاریخ‌ساز شدند مانند شهیده سهام خیام که به وسیله ایمان و اعتقاد خود تاریخ‌ساز شد و این زنان در خط نبرد نیز در دفاع مقدس حضور داشته و حماسه آفریدند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سراسر کشور افزود: لشکر فرشتگان نمادی از جبهه حق علیه باطل و بستر تجلی تربیت حماسی است و حکایت دختران و زنان شهیدی است که البته این طرح از خاطرات گذشته حرف نمی‌زند بلکه حرفش از جنس امروز و فرداست.

علامتی گفت: طرح لشکر فرشتگان، با تفحص در سیره بانوان و دختران شهید اجرا می‌شود و انتظار داریم از ۷۰۰ دفتر آماده شده به ۷ هزار دفتر برسد.

وی خاطر نشان کرد: در این طرح از دختران و زنان شهید ۱۷ شهریور، ۱۵ خرداد و از ۳۰۰ هزار مادر و همسر شهید می‌گوییم و از صبر و بصیرت همسران و دختران شهدای مدافع حرم که الگوی سبک زندگی اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشانند، صحبت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.