آبادان- امام‌جمعه آبادان گفت: برخی کم‌کاری‌ها از جانب مدیران و مسئولان صورت می‌گیرد که در آبادان بسیار بیشتر از دیگر شهرها بوده که این موضوع از زمان دولت سازندگی تاکنون تداوم داشته است.

مسئولان آبادان کم‌کاری می‌کنند/ مشکلات آبادان حاصل "بی‌تدبیری‌ها" است

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی‌پور اظهار داشت: برخی کم‌کاری‌ها از جانب مدیران و مسئولان صورت می‌گیرد که در آبادان بسیار بیشتر از دیگر شهرها است.

وی بابیان اینکه این کم‌کارها فقط مربوط به این دولت هم نیست، عنوان کرد: از زمان دولت سازندگی تاکنون این موضوع تداوم داشته است.

امام جمعه آبادان گفت: هنگامی‌که نمایندگان مردم در مجلس موضوع طرح مکران و اروند را مطرح کردند و گفتند که برای انجام این طرح قرار است به مدت پنج سال اعتبارات بسیار خوبی به آبادان سرازیر شود، به آن‌ها گفتم که نگذارید این موضوع در صورت عملیاتی‌شدن همچون مسئله سازندگی ظلمی دیگر در حق آبادان باشد و اعتبارات تخصیص‌یافته خروجی عملی نداشته باشد.

وی بابیان اینکه بخشی از مدیران در زمان حاضر وارث مشکلات متعدد ناشی از کم‌کاری‌ها و بی‌تدبیری‌ها از آن زمان تاکنون هستند، تصریح کرد: مشخص است که کم‌کاری‌هایی از زمان سازندگی تاکنون ادامه پیداکرده است.

ابراهیمی‌پور با اشاره به حماسه بزرگ ۹ دی گفت: باید دید که چه چیزی پاشنه آشیل نظام و تهدیدکننده و فاصله‌انداز میان نظام ولایت است و بر روی آن موضوع تمرکز کرد.

امام جمعه آبادان با تأکید بر اینکه ۹ دی به معنای رصد و شناسایی دشمن و بستن مواضع نفوذ آن است، اعلام کرد: باید هوشیار باشیم و ببینیم رهبری کجا را هدف قرار داده‌اند و هرکجا که مقام معظم رهبری هشدار دادند در آن نقطه متمرکزشده و دریچه‌های نفوذ را ببندیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.