انتخاب چهاردهم

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه به مسائل اقتصادی و بیکاری در جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تأکید کرد.

مسائل معیشتی دغدغه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

 به گزارش «قدس آنلاین»،  حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدباقرعبادی، پیرامون راه‌اندازی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: لازم بود این جبهه راه‌اندازی شود تا نیروهای انقلاب اسلامی با وحدت رویه مسائل مهم، مطالبات مردم و آرمان‌های امام(ره) و شهدا را پیگیری کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید اختلافات را کنار بگذارند، بیان داشت: مهم‌ترین هدف تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ایجاد وحدت است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تعدد رویه‌ها به فایده انقلاب اسلامی نیست، تصریح کرد: وحدت رویه سبب می‌شود توانایی‌های کشور را با یک استراتژیک خاص پیگیری کرد و به نتیجه رسید.

عبادی توضیح داد: اصل کار جبهه مردمی جدای انتخابات است، چرا که هدف تشکیل این جبهه بالاتر از بحث‌های انتخاباتی است.

وی اصل تشکیل جبهه مردمی را اهداف انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در این جبهه حزب‌ها و گروه‌های مختلف که دغدغه نظام و انقلاب اسلامی را دارند لازم است به صورت فراحزبی به همفکری بپردازند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: به هر میزانی که از منیت‌ها فارغ شویم و اخلاص بیشتری در امور داشته باشیم موفق خواهیم بود و اگر به خود و حزب و یا گروه خاصی توجه کنیم موفق نخواهیم بود.

عبادی با بیان اینکه هیچ همبستگی و وحدتی جز با ایثار و گذشت محقق نمی‌شود، اعلام کرد: باید در جبهه مردمی هر کسی که دغدغه اهداف انقلاب اسلامی را دارد ورود پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه باید در جبهه مردمی مباحث اقتصادی مورد توجه قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: بیکاری و مسائل اقتصادی از اموری هستند که بر مردم فشار وارد کرده است که باید در جبهه مردمی به آن توجه ویژه‌ای شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.