انتخابات

بجنورد- مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: با وضعیت موجود که در بحث اعتبارات داریم و با ادامه این روند ۱۰۰ سال زمان برای تکمیل این طرح‌ها زمان صرف خواهد شد.

تکمیل پروژه های نیمه تمام خراسان شمالی ۱۰۰ سال زمان می برد

به گزارش قدس آنلاین، خسرو منعمی پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر۷۳ پروژه نیمه تمام استان وجود دارد که از این تعداد ۲۲ مورد روباز و ۵۱ مورد نیزسرپوشیده است.

وی افزود:تکمیل این  پروژه ها نیازمند یک هزار میلیارد ریال اعتبار است.

وی با اشاره به اهتمام این اداره کل برای تکمیل طرح ورزشی استخر شهرستان شنای مانه و سملقان نیز افزود: ازاین‌رو طرح استخر شنای شهرستان مانه و سملقان تا پایان این ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

منعمی تصریح کرد: هواساز این استخر اخیرا تامین شده و به مقصد مانه و سملقان هم بارگیری شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان شمالی با گلایه از عدم بهره برداری از استادیوم مرکز استان، اظهار داشت: فوتبال خراسان شمالی در سطح ایران مطرح است اما به دلیل عدم حمایت و نبود اسپانسر نتواسته ایم در لیگ برتر نماینده ای داشته باشیم.

منعمی خاطر نشان کرد: عملیات احداث استادیوم ۱۵ هزار نفری ۱۹ مهر بجنورد طولانی شده است، به طوری که استان هایی همانند اراک و قم که ساخت استادیوم آنان همزمان با خراسان شمالی آغاز شده و هم اکنون استفاده می کنند اما هنوز این پروژه در استان نیمه تمام است.

وی افزود: هم اکنون ۱۵ میلیارد ریال تجهیزات پیست تارتان خریداری شده و در صورتی که دمای هوا به بالاتر از ۱۵ درجه برسد، تجهیزات لازم نصب خواهد شد.

وی در عین‌ حال اظهار امیدواری کرد تا طرح استادیوم ورزشی بجنورد تا پایان امسال آماده شود.

وی در ادامه از راه اندازی سه پایگاه ورزشی در شهرستان های مانه و سملقان، اسفراین و بجنورد خبر داد و گفت:همچنین چهار مرکز استعداد یابی در رشته های جودو، دومیدانی، کبدی و هاکی هر یک با ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار از اوایل بهمن ماه سال جاری فعالیت خود را آغاز می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.