رشت_ صبح روز چهارشنبه با حضور کودکان شهر باران جشنواره نقاشی با موضوع ایمنی در برابر زلزله؛در کنار آتش نشانان پر تلاش شهرباران برگزار شد.

جشنواره نقاشی با موضوع ایمنی در برابر زلزله در شهر باران برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، صبح روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه ۹۵ جشنواره آموزشی نقاشی با موضوع ایمنی در برابر زلزله با حضور کودکان در ایستگاه ۵ آتش نشانی واقع در بلوار شهید بهشتی- میدان رازی- سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت برگزار شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی با اشاره به هدف ارتقاء مهارت ایمنی به کودکان اظهار کرد: آموزش مهارت ایمنی به کودکان به جهت ارتقاء توان و قابلیت حفظ سلامت خود در برابر هر گونه حوادث و سوانح صورت می گیرد که می بایست جهت استمرار و کاربردی بودن، توسط والدین در منزل نهادینه شود.

بابک رمضانی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان آتش نشانی رشت، فرهنگ سازی و ترویج نقش ایمنی است افزود: این سازمان جهت احقاق این هدف به طور چشمگیری اقدام به آموزش مهدکودکی ها و مقاطع ابتدایی نموده که در نه ماه نخست سال جاری بالغ بر۱۰ هزار و ۵۶ تن از نونهالان و کودکان این شهر، نکات ایمنی و آتش نشانی را با تلاش آتش نشانان  شهرشان فراگرفتند.

گفتنی است؛ این جشنواره در ابتدا با آموزش نکات ایمنی در برابر زلزله، آتش سوزی و حوادث مرتبط با کودکان توسط کارشناس آموزش سازمان آغاز شد و در ادامه پس از اجرای یک مسابقه دوست داشتنی برای کودکان، با نقش های زیبای کودکان بر روی بوم نقاشی و گرفتن عکس های یادگاری پایان یافت.

.

در نه ماه سال ۹۵ بالغ بر ۱۰هزار و  ۵۶ نونهال و کودک، آموزش های ایمنی را فرا گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.