سخنگوی حشد شعبی عراق ضمن انتقاد از گزارش های غیرواقعی عفو بین الملل درباره نیروهای عراقی به طرح و برنامه های مربوط به آزاد سازی الحویجه در جنوب غرب کرکوک از لوث داعش اشاره کرد.

انتقاد از گزارش های عفو بین الملل/ طرح آزاد سازی الحویجه کرکوک

ببه گزارش قدس آنلاین به نقل از السومریه، احمد الاسدی سخنگوی الحشد الشعبی عراق اعلام کرد: طرح هایی برای آزاد  سازی الحویجه در جنوب غرب کرکوک در جریان است.

وی افزود: آزاد سازی الحویجه موضوع مهمی است زیرا کانون تروریستهای داعشی است و امیدواریم که در آینده نزدیک آزاد شود.

الاسدی با اشاره به موضع گیری آثیل النجیفی استاندار سابق نینوا مبنی بر الحاق گارد اقلیم یا گارد ملی به حشد شعبی گفت: این از اختیارات فرمانده کل نیروهای مسلح است. ما از اینکه النجیفی به نام حشد شعبی سخن می گوید شگفت زده شده ایم. هنوز زود است که درباره این ارتباط حرفی زده شود. ما به عنوان حشد شعبی هیچ دستوری برای همکاری با النجیفی دریافت نکرده ایم.

درباره گزارش های عفو بین الملل نیز بیان کرد: گزارش های عفو بین الملل بر اسناد مستندات نیست. این سازمان اکاذیب و نمونه هایی را ذکر می کند که حقایق را وارونه جلوه می دهد و در ادامه خونریزی تاثیر دارد.

وی در ادامه گفت: عراق جبهه نخست به نیابت از دنیا و بشریت در برابر تروریستهاست. وزارت خارجه و نهادهای ذی ربط باید از این سازمان شکایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.