محمدمهدی مظاهری با بیان اینکه روابط عمومی‌ها سامانه راهبردی پویا در رویارویی تحولات جهانی به حساب می‌آیند، گفت: روابط عمومی‌ها باید بکوشند تا با روحیه خودباوری، افزایش روحیه نشاط و شادابی را همراه با ارتقاء فرهنگ جهادی در دستورکار خود قرار دهند.

لزوم افزایش ارتقاء فرهنگ جهادی در جامعه توسط روابط عمومی‌ها/ روابط عمومی‌ها سامانه راهبردی پویا در رویارویی تحولات هستند

به گزارش «قدس آنلاین»،  محمدمهدی مظاهری در سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران گفت: گسترش کمّی موضوعات، مبسوط بودن محتوا، ضرورت مدیریت را در روابط عمومی‌ها دو چندان می‌کند.  

وی افزود: ضرورت تفکیک حوزه‌های روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی باید به وجود آمده و تمایز بین این حوزه‌ها باید هر چه سریع‌تر ایجاد شود تا به صنعت روابط عمومی کم‌لطفی نشود.  

رئیس سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران اظهار داشت: روابط عمومی، محور اصلی در امر توسعه فردی و سازمانی با مدیریت محتوا و ارتقاء دانش‌محور به حساب می‌آید که می‌تواند سازمان را به دستگاهی پویا تبدیل کند.  

مظاهری تصریح کرد: زمانی این موضوع تحقق پیدا می‌کند که ظرفیت‌های بالقوه سازمان و کارمندان آن توسط روابط عمومی‌های دانش‌محور اجرایی شود.  

وی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها سامانه راهبردی پویا در رویارویی تحولات جهانی به حساب می‌آیند.  

مظاهری گفت: تولید خبر، تولید دانایی و انتشار خبر برای عموم جامعه باید در دستورکار روابط عمومی‌ها باشد، ‌ضمن اینکه روابط عمومی‌ها باید منشور اخلاقی و افزایش تعهدات را در بین کارمندان نهادینه کنند.  

رئیس سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید نظرسنجی‌های جامع را از بخش‌های مختلف اجتماع جمع‌آوری و آنها را شناسایی کنند تا با افکارسنجی‌های صورت‌گرفته، نیازمندی‌های سازمان مشخص و برای رفع مشکلات، راهکار اندیشیده شود.  

مظاهری افزود: روحیه خودباوری، افزایش روحیه نشاط و شادی و همچنین حفظ و ارتقاء فرهنگ جهادی و انتقال این میراث به نسل‌های بعدی باید در دستورکار روابط عمومی‌ها قرار داشته باشد.  

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.