یک مفسر سیاسی می‌گوید شخصیت و سیاست‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور جدید امریکا، نشان‌دهندۀ دیوانگی اوست.

"ترامپ غیرقابل پیش‌بینی و دیوانه است"

به گزارش "قدس آنلاین"، برایان بکر جمعه در مصاحبه با پرس‌تی‌وی گفت: «دونالد ترامپ یک رئیس‌جمهور قوی و غیرقابل پیش‌بینی است اما رئیس‌جمهور معقولی نیست.»

بکر با اشاره به فرمان‌های اجرایی که ترامپ به تازگی امضا کرده است، افزود: «هنگامی که به اقدامات او در هفتۀ گذشته و فعالیت‌هایی که در رقابت‌های انتخاباتی انجام داده است، بنگرید نوعی دیوانگی و خودبزرگ‌بینی در او خواهید دید.»

این مفسر سیاسی خاطرنشان کرد با وجود اینکه ترامپ انسانی غیرقابل پیش‌بینی است، اما اکنون عهده‌دار تسلیحات اتمی و تصمیم‌گیری‌ها نظامی امریکاست.

بکر به روابط میان امریکا و مکزیک اشاره کرد و گفت اینکه ترامپ سیاست خصمانه‌ای را در این قبال همسایۀ جنوبی در پیش گرفته، موضوع «حیرت‌آوری» است.

وی تصریح کرد اتخاذ اینگونه تصمیم‌ها علیه کشوری که «متحد اصلی و شریک تجاری» ایالات متحده محسوب می‌شود، اقدامی «خطرناک، احمقانه، عجولانه، بی‌فایده و از روی تکبر» است.

رئیس‌جمهور جدید امریکا با امضای فرمانی اجرایی خواهان ساخت فوری دیوار حائل در مرز این کشور با مکزیک شده است.

منبع: پرس تی وی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۹
    0 0
    ترامپ از همین ابتدا نشان داده که در سیاست تازه کار است و کارهایش نه بر اساس عقل که بر اساس احساس و نوعی خود بزرگ بینی است ،‌ نمیتوان گفت که او فردی قوی است بلکه بوی نوعی دیکتاتوری از وی بمشام میرسد اگر مجلسین امریکا این شخص را کنترل نکنند ممکن است هم امریکا و هم جهان را بقهقرا ببرد . او آنی و کلی تصمیم میگیرد و تر وخشک را با هم میسوزاند حکومت بر امریکا برای وی خیلی بزرگ است و این پیراهن به تنش خیلی گشاد.