اتفاقاتی که اخیرا در باشگاه استقلال رخ داده و این باشگاه را به یکی از بی ثبات ترین تیم های لیگ برتری تبدیل کرده، مدیرعامل آبی پوشان را به در خروجی نکرده کرده است.

افتخاری به در خروجی استقلال نزدیک شد/ وزارت ورزش به دنبال مدیرعامل جدید

قدس آنلاین - گروه ورزشی: آبی های تهران که فصل شانزدهم رقابت های لیگ برتر را با کسب بدترین نتایج سالهای اخیر آغاز کردند و در ادامه ناکامی هایشان برابر نفت هم در جام حذفی شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند، در نیم فصل دوم با یک اتفاق تلخ مواجه شدند.

درحالی که فیفا از مدتها قبل به این باشگاه برای پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی هشدار و نامه های متعدد داده بود، سهل انگاری برخی مسئولان باشگاه و بی تفاوتی هیات مدیره و مدیرعامل در نهایت منجر به محرومیت این تیم از نقل و انتقالات زمستانی شد تا آندرانیک تیموریان و سرور جباروف نتوانند قراردادشان را با این تیم رسمی کنند.

به دنبال این اتفاق که بازتاب منفی زیادی برای باشگاه استقلال داشت، وزارت ورزش به فکر ایجاد تغییرات در باشگاه استقلال افتاد و حالا زمزمه های رفتن سیدرضا افتخاری از این باشگاه به حرف هایی قرص و محکم تبدیل شده است که به نظر می رسد این اتفاق به دو بازی پیش روی آبی پوشان بستگی دارد.

البته در اینکه باشگاه استقلال دچار تغییرات خواهد شد شکی وجود ندارد اما مسئولان وزارت ورزش با اگاهی به اینکه این تیم دو دیدار حساس برابر پرسپولیس در لیگ برتر و یک دیدار سرنوشت ساز برابر السد قطر در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا دارند فعلا دست نگه داشته اند.

با این حال به گفته یک منبع نزدیک به باشگاه استقلال رفتن سیدرضا افتخاری از این باشگاه بسیار محتمل است و حتی برخی از اعضای هیات مدیره نیز از سوی وزارت ورزش کنار گذاشته خواهند شد تا این وزارتخانه مدیرعامل جدید را معرفی کند.

مسعود سلطانی فر نشان داده که برای تصمیم گرفتن در مورد مهره های بزرگ هم تعلل نمی کند و این بار نارضایتی هواداران استقلال از وضعیت این تیم باعث شد تا وزیر ورزش به فکر تغییرات باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.