مشهد- در گرامیداشت دهه فجر واحد بسیج مکتب نرجس(س) ظهر چهارشنبه اقدام به برگزاری تریبون آزاد با موضوع «حوزه انقلابی، زی طلبگی» کرد.

تریبون آزاد «حوزه انقلابی زی طلبگی» برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، در این برنامه اساتید و طلاب مکتب نرجس(س) نظرات خود را پیرامون موضوعات فرقه های نوظهور، میزان مطالعه یک طلبه، شبکه های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، اثرات تبلیغ بدون تهذیب، تاکید مقام معظم رهبری بر مطالبه گری طلاب، مسئولیت طلاب در مقابل جشنواره فجر که باید حافظ منافع ایران باشد همانطور که هالیوود حافظ منافع آمریکا است، بصیرت و احساس مسئولیت لازمه جنگ نرم، زندگی شخصی یک طلبه و برداشت مردم از آن، طرز تفکر نادرست از زندگی طلبه و نقش ما برای تغییر این نگرش، تعهدی که اسلام و ایمان برای ما می آورد، دوستی طلاب و دانشجویان، ویژگی های طلبه واقعی و ... مطرح کردند.

در ادامه این جلسه مدیر مکتب نرجس(س) پس از استقبال از مباحث مطرح شده افزود: این روش ارائه برنامه تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت و طلاب مطالب مورد نظر خود را مطرح نمایند؛ چرا که برون ریزی باعث ایجاد انگیزه می شود.

منوره شایسته خوی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره آن بانوی با فضیلت گفت: در ۱۳ بهمن ماه استاد طاهایی را از دست دادیم و بدانید این بانوی بافضیلت در میان ما حضور دارند چرا که از اولیا خداوند هستند. استاد طاهایی این مکان را برای ما مهیا کردند و حالا وظیفه ماست که در قبال این امر با تلاش خود پاسخگو باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.