به گزارش قدس آنلاین، احمد حمیدی با اشاره به اینکه تبریز ظرفیت برند جهانی را داراست، گفت: انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ میلادی، اتفاقی مهم برای این شهر است که باید در راستای اعتلای تبریز و جایگاه جهانی این کهن شهر، از آن بهره برداری شود.
معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز ادامه داد: اولین گام برای تحقق این هدف، شناساندن تبریز و معرفی داشته های فرهنگی، تاریخی و مذهبی این شهر است که باید در این راه، از برندسازی برای شهر تبریز و ابزار تبلیغاتی مختلف استفاده کنیم.
احمد حمیدی با اشاره به ضرورت معرفی جایگاه ویژه تبریز ۲۰۱۸ در مباحث گردشگری، فرهنگی و اقتصاد شهری، افزود: پس از انجام مطالعات اولیه و تشکیل شورای سیاستگذاری برندینگ، شهرداری تبریز طی فراخوان از شرکت های حائز شرایط برای برندینگ تبریز دعوت به عمل آورده است.
وی اظهار امیدواری کرد در فرصت باقیمانده تا سال ۲۰۱۸ با طراحی برندی شایسته تبریز و اجرایی نمودن برنامه های مختلف در سطح ملی وفراملی، زمینه درخشش تبریز را بین مخاطبان ایجاد نموده و تبریز را به شایستگی به جهانیان بشناسانیم.
نظر شما