اهواز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: بهاء یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن معادل یک هزار و ۵۰۰ میلیون تومان است و با این حساب  ۸۸ درصد گندم خریداری شده از کشاورزان خوزستانی پرداخت شده است.

 ۸۸ درصد بهاء خرید گندم  به کشاورزان خوزستانی پرداخت شد

کیخسرو چنگلوایی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص پرداخت بهاء گندم خریداری شده از کشاورزان استان که یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است اظهار کرد: این میزان از پرداخت وجه با همکاری وزیرجهادکشاورزی و بانک کشاورزی در استان محقق شده است.
وی افزود: یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن به ارزش  یک هزار و ۵۰۰ میلیون تومان و به تعبیر دیگر  ۸۸ درصد بهاء خرید گندم به کشاورزان خوزستانی پرداخت شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: مابقی بهاء گندم کشاورزان استان نیز در آینده نه چندان دور و به محض تامین مابقی اعتبار پرداخت خواهد شد.
چنگلوایی بااشاره به اینکه تاکنون معادل یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن گندم مازاد بر مصرف از کشاورزان استان خریداری شده عنوان کرد: استان خوزستان به لحاظ تولید و خرید توانست در ششمین سال پیاپی در جایگاه نخست کشور قرار بگیرد.
وی بیان کرد: اینکه بازهم استان خوزستان در جایگاه نخست کشور در بحث تولید و خرید گندم قرار گرفته است مسئولیت این سازمان را سنگین تر، سخت تر و پیچیده تر کرده و از تمامی عوامل و دست اندرکاران بخصوص کشاورزان تقدیر و تشکر می کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان یادآورشد: اولین محموله صادرات گندم از استان به خارج کشور روز گذشته با استفاده از کشتی به کشور عمان ارسال شد  و امیداوریم این موضوع استمرار داشته باشد.
چنگلوایی ادامه داد: برنامه ریزی برای یک صد و شصت هزار تن است و که اولین محموله به میزان ۳۰ هزار تن عملیاتی و راهی کشور عمان شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.