بردسکن- رئیس اداره ورزش و جوانان بردسکن از تصویر برداری زندگی نامه شهید حسین تقوایی از شهدای ورزشکار بردسکن در برنامه برسکوی افتخار خبرداد.

زندگینامه شهید ورزشکار حسین تقوایی  در بردسکن بر سکوی افتخار رفت

محمد دانشور ثانی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت:  به همت علی کرامتی تهیه کننده و کارگردان برنامه برسکوی افتخار شبکه ۳ سیما  با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آداب و منش شهدای ورزشکار  زندگینامه این شهید به تصویر کشیده شد.

 علی کرامتی تهیه کننده و کارگردان برنامه برسکوی افتخار شبکه ۳ سیما نیز افزود: برنامه برسکوی افتخار از یک قدمت ۱۰ ساله برخوردار است و طی ۱۰ سال گذشته تاکنون زندگینامه بیش از ۳۰۰  شهید ورزشکار کشور به تصویر کشیده شده است و از شبکه های مختلف از جمله شبکه ۳ ، جام جم و ورزش پخش شده است.

 وی عنوان کرد: سهم استان خراسان رضوی از این شهدا تاکنون ۳ شهید بوده است  که هر ۳ شهید از بردسکن بوده است.  کرامتی افزود:  برنامه برسکوی افتخار  برای سالجاری ۱۳ قسمت برای زندگینامه شهدا در نظر گرفته است که سهم بردسکن از این ۱۳ برنامه  ۲ شهید است.

وی از تصویربرداری زندگی نامه شهید حسین  تقوایی از دوران کودکی تا حضور در جبهه های حق علیه باطل خبرداد و گفت: مستند زندگینامه این شهید پس از تصویربرداری و تدوین در هفته اول تیرماه  از شبکه ۳ سیما و دیگر شبکه ها پخش خواهد شد.

وی کار تصویربرداری اززندگینامه شهدای ورزشکار را برای خود یک افتخار دانست و گفت: کارتصویربرداری از این تعداد شهید و پای صحبت با پدران و مادران شهدا زندگی مرا دگرگون کرده است و کار ارزشمندی است که نصیب هیچ شخصی نمی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.