به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان، اخلاق محمدیان در نشست توسعه صادرات صنایع غذایی که روز گذشته دوشنبه عصر با حضور نمایندگان شرکت های مدیریت صادرات، واحدهای تولید صنایع غذایی و کلینیک صنعت استان در این شهرک برگزار شد، اظهار کرد: شناخت دقیق تولیدکنندگان از محصولاتی که از استعداد صادراتی بودن برخوردار باشند و متقابلاً اطلاع شرکت های مدیریت صادرات در خوزستان از تولیدات درون استانی برخوردار از ظرفیت مذکور، می تواند به توسعه صادرات صنایع غذایی منجر شود و به مرور هر یک از واحدهای تولیدی، محصول صادراتی خود را در سبدی مشترک با محصولات صادراتی سایر واحدها قرار داده تا بدین ترتیب شبکه سازی بین واحدهای تولید صنایع غذایی و شرکت های مدیریت صادرات در استان انجام گیرد.
وی افزود: شناسایی بازار هدف شامل محصول دارای قابلیت صادراتی، کشور پذیرنده، محصولات مشابه، استانداردهای لازم، بررسی برندهای رقیب، ظرفیت بازار و سایر از جمله مسائلی هستند که در صورت بررسی و پرداختن دقیق به آنها می توان به هدف توسعه صنایع غذایی استان و به تبع آن تشکیل سبد صادراتی صنایع غذایی خوزستان دست یافت.
نظر شما