انتخابات

یزد -مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برپایی جشن‌های ویژه عید غدیرخم و ولایت حضرت علی(ع) با عنوان «جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی» در امامزادگان استان یزد خبر داد .

جشن‌ ولایت علوی، اکمال دین نبوی در ۵۰ امامزاده یزد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام حسین زارع زاده با بیان این خبر اظهار داشت: در قالب کار ویژه  «جشن ولایت علوی، اکمال دین نبوی» برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده که در شهرستان‌های استان و در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی افزود: زمان برگزاری این برنامه شب و روز عید غدیر می باشدو  در کنار این ویژه برنامه، از خادمان سید که در بقاع متبرکه و امامزادگان خدمت می‌کنند، تجلیل به عمل می‌آید .

زارع زاده با تاکید بر این که بسته و برنامه‌های شاد و فرهنگی در تمام شهرستان‌های استان یزد همزمان با واقعه غدیر خم برگزار می‌شود، تصریح کرد: ۱۰ کاروان شادی در شهرستان‌ها پر پا می‌شود که فاصله بین دو امامزاده شهرستان را طی خواهند کرد .

وی برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مسابقه کتابخوانی، نمایشگاه‌های تصویری‌، سخنرانی و مدیحه سرایی  در بقاع متبرکه را  از دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت دانست .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان از برگزاری همایش بانوان ولایی در امامزادگان شاخص هر شهرستان خبر داد و گفت: این همایش در عصر روز جمعه ۱۷ شهریور برگزار می‌شود و برنامه‌های متنوعی برای این همایش بزرگ در نظر گرفته شده است .

زارع‌زاده در مورد طرح اطعام غدیر تصریح کرد: یکی از نیات وقف‌نامه‌های غدیری در یزد اطعام است که در راستای اجرای نیات واقفین برنامه‌ریزی در ادارات اجرایی صورت پذیرفته است .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همچنین از حضور خادمان حرم حضرت امیرالمومنین(ع) از نجف اشرف در یزد خبر داد و افزود: برنامه جشن غدیر با حضور این خادمین در روز پنج شنبه ۱۶ شهریور  از ساعت ۲۰ در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.