به گزارش قدس آنلاین، محمد حسین ماجدی با بیان این خبر اظهارداشت: روابط عمومی های دوایر و شرکت های دولتی،نهاد های انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیر دولتی نقش بسیار مهم و اثرگذاری در اشاعه فرهنگ استاندارد دارند.ولی متاسفانه در بخش هایی از جامعه امروزی رعایت استاندارد و کیفیت کم رنگ است و آنگونه که شایسته جامعه اسلامی ما می باشد مردم نتوانسته اند از مزایای گرایش به سمت استاندارد مطلع و بهره مند باشند.
وی افزود: به نظر می رسد که مردم هنوز به خوبی ما را نتوانسته اند باور کنند و قصور اصلی را ما از خود می دانیم، اگر در این شرایط ،استاندارد از جایی که هست با ایجاد تغییراتی یک پله بالاتر رود قطعا شهروندان استفاده وافی و کافی را از این مقوله خواهند برد.بنابر این به دنبال طرح ها و راه هایی هستیم تا بتوانیم با صرف کمترین هزینه و یا حتی بدون هزینه فرهنگ استاندارد را در بین طبقات مختلف جامعه انتشار دهیم.
این مسئول تصریح کرد:همگان می دانند که طبق بند بیست و چهار سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ،ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری، تمامی تولیدات داخل می بایست تحت پوشش استاندارد واقع شوند ضمن این که در ترویج استانداردها نیز باید همت لازم گمارده شود.
ماجدی اردکانی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص استاندارد افزود:از آن جایی که تاکنون در راست گویی به مردم دارالعلم و دارالعباده یزد دریغ ننموده ایم ،صراحتا در این جا اعلام می داریم مجموعه اطلاع رسانی و ترویج اداره کل استاندارد استان یزد به تنهایی قادر نخواهد بود تا بار سنگین تبلیغ و ترویج استاندارد ها را به دوش بکشد ،از این رو از تمامی مدیران و کارشناسان روابط عمومی های دیگر دوایر و شرکت های دولتی،نهاد های انقلاب اسلامی و موسسات عمومی غیر دولتی می خواهیم تا در راه توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد ما را یار و یاور باشند.
مدیر کل اداره استاندارد استان یزدگفت: خوشبختانه و به لطف الهی و باهمت مسئولین و دست اندرکاران ،در سال اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال،توسط سازمان علمی ،فرهنگی و تربیتی ملل متحد(یونسکو) شهر یزد ثبت جهانی شد،که بطور قطع منبعد شاهد حضور ایرانگردان و جهانگردان بیشتری در مقایسه با گذشته در این منطقه خواهیم بود.
وی تصریح کرد: در حوزه ها ومکان های مختلف از قبیل بازار،خیابان ها و کوچه ها،آسانسورها،پارک ها و بوستان ها،صنایع دستی،هتل ها و مهمان سراها،حمل و نقل عمومی درون شهری و برون شهری،رستوران ها و دیگر موارد امورو کالاها باید استاندارد باشند تا میهمانان با خاطری آسوده به این شهر سفر کنند،بنابر این جهت محقق شدن این مهم ،ایده ها و اقدامات روابط عمومی های مرتبط می تواند بسیار موثر و کارگشا باشد.
نظر شما