۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
کد خبر: 569484

رشتخوار-فرمانده تیپ پیاده ۱۷۷ شهید محمدجعفر نصر اصفهانی ارتش در تربت حیدریه گفت: از آنجا که دشمنان جمهوری اسلامی هیچ گاه دست از ترفند و توطئه برنمی دارند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی شبانه روز در تلاش هستند آخرین وضعیت و حرکات نظامی دشمن را رصد کرده و بر اساس تاکتیک های بروز برای مقابله با آنان بپردازد.

 تحرکات  نظامی دشمنان رصد می شود

به گزارش قدس آنلاین روز پنج شنبه،سرهنگ حمیدرضا جعفری، در رزمایش تمرینی تیپ پیاده ۱۷۷  تربت حیدریه درروستای حقناباد جنگل از توابع رشتخواردر جمع فرماندهان نظامی و مدیران اجرایی  رشتخوار گفت: مطمئن باشید نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران غافلگیر نمی شوند و اگر دشمن بخواهد نیت پلید خود را عملی کند، قطعا پاسخ ما بسیار کوبنده و مهلک خواهد بود.

وی گفت: افتخار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که از قابلیت های فراوانی برخوردار بوده و تمام تحرکات تحولات را رصد می کنند و وظایف خود را به نحو شایسته انجام می دهند.

جعفری 'گفت: تیپ پیاده ۱۷۷ شهید محمدجعفر نصر اصفهانی ارتش در تربت حیدریه، در بالاترین وضعیت آموزشی و دفاعی در منطقه شمال شرق کشور قرار دارند و کوچکترین تحرکات احتمالی دشمن را رصد می کنند.
به گفته وی این رزمایش به یاد ۴۸ هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی و هزار و ۵۲۰ شهید و و سه هزار جانبار تیپ  ۱۷۷ شهید محمدجعفر نصر اصفهانی ارتش در تربت حیدریه  بر پا شده است.

در این رزمایش فرماندار شهرستان رشتخوار در سخنرانی خود ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید به دلاورمردان تیپ ۱۷۷ پیاده ارتش تربت حیدریه، گفت: اقتدار، عزت، سربلندی و شرافت امروزه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بخاطر وجود رهبری فهیم و عظیم الشان جمهوری اسلامی و خون شهیدان انقلاب است.

خالقداد عرب افزود: امروزه این خدمتگذاران و دلیرمردان و رزمندگان اسلام اند که خواب را از چشم دشمنان و استکبارگرفته اند  و در دلهای آنان رعب و وحشت ایجاد کرده اند.
فرماندار رشتخوار بیان کرد: انشالله این اقتدار ملی با رهنمودهای مقام عظمی ولایت روز به روز افزایش پیدا کند و شاهد دستاوردهای بیشتری در حوزه های نظامی باشیم.

رزمایش تیپ ۱۷۷ ارتش تربت حیدریه، با حضور  دکتر نگهبان سلامی نماینده مجلس شورای اسلامی در حوزه خواف و رشتخوار، فرماندار و اعضای شورای تامین رشتخوار در منطقه رزمایش حقناباد جنگل برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.