به گزارش قدس آنلاین، عبدالمالک شنبه زاده روز شنبه در آیین رونمایی از کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی با عنوان «آنلاین شوید – جهانی بفروشید» با محوریت ایجاد بستر معرفی محصولات صنایع دستی ایلام، با بیان اینکه مشارکت میراث فرهنگی استان، با شرکت ملی پست و شرکت زودل فرصتی را فراهم کرده تا اندکی از مشکلات بازار فروش محصولات صنایع دستی استان کاسته شود، اظهارداشت: استفاده از فضای مجازی در سراسر جهان رو به افزایش است و این فضا فرصتی خوب برای معرفی کالاها و خدمات در سراسر جهان فراهم کرده است.
وی با اشاره به اینکه تأمین بازار فروش و بدست آوردن مشتریان جدید و بازار گسترده، از مهمترین دغدغه های فعالان صنایع دستی استان ایلام است، افزود: با توجه به روند توسعه فناوری های نوین در عرصه جهانی، پیش بینی شده که ۹۰ درصد فعالیت های آتی جهان در این فضا صورت گیرد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام حذف واسطه ها در تجارت الکترونیک و بستر فراهم شده برای عرضه مستقیم کالا و خدمات به مشتریان و بازارهای هدف را از مهمترین مزیت های تجارت الکترونیک در ایران و جهان دانست و عنوان کرد: در استان بدلیل عدم شناخت بازار توسط اغلب صنعتگران صنایع دستی، برخی واسطه ها محصولات تولیدی این فعالان را خریداری کرده و با برند سایر شهرها به قیمت های گزاف به فروش می رسانند که در این بین تنها صنعت گران به حق و حقوق دست نمی یابند.
عبدالمالک شنبه زاده ارائه محصول به قیمت تولیدی به مشتری را از دیگر مزیت های عرضه مستقیم کالاهای تولیدی دانست و ادامه داد: با استفاده از تجارت الکترونیک، هم در وقت صرفه جویی خواهد شد و همچنین با کاهش رفت و آمدها و متعاقب آن استفاده کمتر از خودروها، آلایندگی شهرها نیز کاهش یافته و از این طریق به حفظ محیط زیست نیز کمک شایان توجهی خواهد شد.
نظر شما