به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، محمد رودباری در گفتگویی اظهار داشت: مالکین مجتمع های خدماتی رفاهی باید نسبت به ایجاد رمپ برای توانیابان اقدام کرده و آن را در اولویت کاری خود قرار دهند.
وی افزود: باید امکانات تردد و رمپ های ورودی و خروجی ویژه توانیابان در این مجتمع ها فراهم شود.
رودباری در ادامه به نظارت های مستمر از مجتمع های خدماتی رفاهی اشاره و خاطرنشان کرد: در حال حاضر گروه کارشناسان بازرسی به شکل برنامه ریزی شده و هفته ای یکبار به اتفاق اعضایی از کارشناسان ادارات ذیربط از مجتمع های ایجاد شده در محورهای استان بازدید می کنند.
مدیرکل راهداری استان همدان بر نظافت تجهیزات و تأسیسات، بهسازی نمازخانه ها، سرویس های بهداشتی، نظافت و بهداشت غذاخوری ها و ترمیم فیزیکی محوطه مجتمع ها تأکید و تصریح کرد: در ایام نوروز نیز بازدیدهای انجام شده در دو مرحله توسط کارشناسان بازرسی انجام شد که در مرحله اول ایرادها شناسایی و گزارش و سپس طی نامه های تأکیدی برای اصلاح امور اقدام شد.
این مسئول با بیان اینکه در مرحله دوم نیز کنترل و نظارت نحوه خدمات رسانی برای ایام نوروز اجرایی شد، ابراز داشت: در این مرحله حدود ۴ هزارو ۸۰۰ نفرساعت در مراحل متعدد بازدید انجام شد.
رودباری اضافه کرد: در مکاتبات متعدد و پیگیری از مالکین مجتمع ها خواسته شد تا هر چه سریع تر نسبت به مشکلات موردی اعلام شده اقدام کنند.
نظر شما