به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، مصطفی پناهنده در گفتگویی اظهار داشت: به منظور افزایش تعاملات با رانندگان حمل و نقل جاده ای بین شهری که به حق بخش مهمی از چرخ اقتصادی کشور را به حرکت در می آورند، دریافت دیدگاه ها، نقطه نظرات و شکایات این قشر تلاشگر و رسیدگی به آنها ضروری است.
وی افزود: رانندگان تلاش گر فعال در حوزه حمل و نقل جاده ای بین شهری از این پس می توانند هر گونه انتقاد، شکایت و دیدگاه خود در حوزه حمل و نقل جاده ای شامل کمیسیون اضافی، وضعیت خدمات رسانی در شبکه جاده ای، وضعیت عملکردی شرکت های حمل و نقل و دیگر نکات مورد نظر را مطرح کنند.
پناهنده ادامه داد: رانندگان می توانند از طریق سامانه تلفن پاسخگوی ۱۴۱(داخلی ۵)، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ ، پایگاه اطلاع رسانی www.۱۴۱.ir و یا صندوق پستی ۳۷۷۳-۱۴۱۵۵ به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای منعکس کننده دیدگاه های خود باشند.
نظر شما