به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، یانگ جیل کیم مدیر دپارتمان ترویج آنلاین داخلی سازمان گردشگری جمهوری کره در سمینار فناوری گردشگری فرهنگی و تقویت رقابت پذیری جهانی با بیان اینکه بحث من در مورد اقدامات دولت کره است، اظهار کرد: رقابت در صنعت گردشگری مهم است و ما در کشورمان به این فکر کردیم چطور میتوانیم گردشگر را بیشتر جذب کنیم.
وی استاندارد، دسترسی به امکانات، قابلیت اعتماد و صرفه جویی را از دیگر شاخص های توسعه این صنعت بین سال های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ عنوان و افزود: باید این سیاست را در بین شرکت های خصوصی نهادینه کرد تا صنعت گردشگری به توسعه و رشد برسد.
مدیر دپارتمان ترویج آنلاین داخلی سازمان گردشگری جمهوری کره با اشاره به اینکه در سال ۲۰۱۴، نقشهها و تصاویر را به صورت اپلیکیشن استفاده کردیم، بیان کرد: حدود ۲۸ میلیون نفر به کشورهای منطقه چین و ژاپن مسافرت کردهاند. مبانی گردشگری امروز تغییر یافته است، و این مبانی بر تاثیر ارتباطات و فنآوری اطلاعات در توسعه این صنعت و رشد آن تاکید دارد.
انتهای پیام/
نظر شما