البرز- حامد صادقیان با بیان اینکه بودجه مصوب شهرداری طالقان در سال جاری به شکل ۱۰۰ درصدی محقق شده است، گفت: برای سال آینده بودجه ای ۱۲ میلیارد تومانی با رویکردی عمرانی دیده شده است.

بودجه سال آتی شهرداری طالقان رویکردی عمرانی دارد

حامد صادقیان عضو شورای شهر طالقان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: از مجموع بودجه ۱۲ میلیاردی دیده شده برای سال آینده، ۵.۵ میلیارد تومان آن عمرانی است.

وی افزود: بهسازی معابر شهری که از سال جاری آغاز شده است سهمی ویژه از بودجه سال آینده دارد و تلاش می کنیم ۴۰ درصد معابر باقیمانده شهر در سال ۹۸ بهسازی شود.

صادقیان تکمیل فاز نخست کتابخانه اصلی شهر را یکی دیگر از اولویت های شهر عنوان کرد و گفت: این پروژه پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصدی داشته و طبق زمان بندی در حال انجام است.

عضو شورای شهر طالقان ادامه داد: انجام مطالعات مربوط به پروژه های عمرانی و اجرای دیوار حائل وساحلی در برخی از محلات شهر نیز در بودجه سال آینده دیده شده است.

وی با اشاره به عملکرد خوب شهرداری طالقان در بارش های اخیر گفت: علیرغم کمبودهای سخت افزاری کار پاکسازی و برف روبی معابر اصلی و فرعی شهر به خوبی و با کمترین تاخیر انجام شد و شهروندان نیز همراهی مناسبی با مدیریت شهری داشتند.

صادقیان تصریح کرد: خرید دستگاه برف روب یکی از برنامه های مدیریت شهری طالقان برای سال آینده است و امیدوارم بتوانیم در بخش تقویت امکانات سخت افزاری گام موثری برداریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.