به گزارش قدس آنلاین به نقل ازاداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، حسن ربانی ارشد مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و به جهت جلوگیری از عدم مراجعه ارباب رجوع از شهرستانهای تابعه به اداره کل راه و شهرسازی در مرکز استان برای دریافت پاسخ استعلام مالکیت و فرم ج به روسای ادارات تابعه در شهرستانها تفویض اختیار پاسخگویی به اربا رجوع داده شده است و مراجعین دیگر نیازی به حضور در مرکز استان را ندارند.
ربانی ارشد بیان کرد: تفویض اختیار به شهرستانها را می توان یکی از اقدام های موثر و جدی دانست که زمان بیشتری به دولت برای رسیدگی به برنامه های راهبردی و کلان داده است.
وی یادآورشد: کارشناسان، مزایای بسیاری برای این کار برشمرده اند که از مهمترین آنها تخصیص زمان بیشتر برای پرداختن به برنامههای راهبردی و خط مشیها، جلوگیری از اتلاف وقت مدیران، تسریع در تصمیمگیری، افزایش بازدهی، عامل انگیزش و ایجاد زمینه مناسب برای آموزش، تقویت توانایی های مدیریت و توسعه سازمان و از همه مهم تر تسریع در امور و ارتقاء رضایت مندی ارباب رجوع است.
انتهای پیام/
نظر شما