انتخاب چهاردهم

سنندج- معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان با اشاره به وجود بیش از چهار هزار صندوق صدقه آسیب زا و کم بازده در معابر این استان گفت: تاکنون ۷۰ درصد از این صندوق‌ها جمع‌آوری شده است.

۴۰۰۰ صندوق خیریه از معابر شهری کردستان جمع آوری شد

به گزارش قدس آنلاین؛ هیوا رحیمی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان آذر امسال تمام صندوقات آسیب زا از سطح معابر جمع‌آوری و از روش‌های نوین و چهره ‌به چهره برای جمع‌آوری صدقه استفاده می‌کنیم.

وی افزود: این صندوق‌ها علاوه بر اینکه هزینه بالایی برای نگهداری داشتند، آسیب‌زا بوده و همواره مورد دستبرد افراد سارق و معتاد قرار می‌گرفتند و همین امر مانع رسیدن کمک‌های مردمی به دست نیازمندان واقعی می‌شد البته صندوق‌های کوچک خانگی و صندوق‌های متوسط موجود در اماکن عمومی همانند بانک‌ها و ادارات جمع‌آوری نمی‌شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: در حال حاضر در سطح استان و کشور برنامه‌ریزی‌های لازم برای استفاده از روش‌های نوین همانند اپلیکشن های آپ، سنا و بله برای جمع‌آوری صدقات استفاده انجام شده و این موضوع مهم در کردستان نیز با جدیت دنبال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.