بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد از شنیدن خبر ادامه همکاری این تیم با سرمربی هلندی، شوکه و غافلگیر شده‌اند!

واکنش بازیکنان منچستر به ماندن تن‌هاخ؛ «باورمان نمی‌شود!»

در حالی که شمارش معکوس برای اخراج اریک تن‌هاخ آغاز شده بود، امروز رسانه‌های انگلیسی از تغییر تصمیم مدیران منچستریونایتد خبر دادند و عنوان کردند که این مربی برای فصل آینده هم روی نیمکت شیاطین سرخ خواهد نشست و اخراج نخواهد شد.

در واقع، درست زمانی که به نظر می‌رسید تن‌هاخ در مسیر برکناری و خارج شدن از باشگاه است، حالا خبر می‌رسد که او در حال مذاکره برای تمدید قرارداد است. قرارداد فعلی سرمربی هلندی منچستر تا تابستان ۲۰۲۵ اعتبار دارد و گفته می‌شود او و این باشگاه به دنبال تمدید ۲ ساله قرارداد هستند.

این در حالی است که منچستر پس از قرار گرفتن در پایین‌‎ترین رتبه تاریخ حضورش در لیگ برتر ( کسب مقام هشتم در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر) و حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا، آماده خداحافظی با تن‌هاخ شده بود و از مربیانی مانند توماس توخل، مائوریتسیو پوچتینو، توماس فرانک، سرمربی برنتفورد و روبرتو دزربی، سرمربی سابق برایتون به عنوان سرمربی جدید یونایتد نام برده می‌شد.

با این حال به نظر می‌رسد قهرمانی در جام حذفی با شکست دادن منچسترسیتی و همچنین بحران شدید مصدومیت در این تیم، سبب شده است که مدیران یونایتد برای ماندن تن‌هاخ به توافق برسند.

روزنامه تلگراف خبر داده است که بازیکنان یونایتد که منتظر اخراج این مربی ۵۴ ساله بودند، از شنیدن خبر ابقای او غافلگیر شده‌اند و اکثریت آنها خوشحال هستند که فضای سردرگمی حول نیمکت این تیم به پایان رسیده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.